AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Heb je de search al geprobeerd? Daar staan behoorlijk wat topics over 
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
Verwijderd
er zijn al veel van dit soort topics voorbij gekomen.
Ik ben ook op zoek naar zo'n soort oplossing (ik heb hetzelfde probleem), maar volgens mij is er niet zoiets als een bandbreedte verdeel proggie
je kunt wel je huisgenoot zijn bandbreedte beperken in zijn download programma volgens mij...
in kazaa of FTP proggies is het mogelijk upload en download bandbreedte te reserveren en vrij te houden...
Ik ben ook op zoek naar zo'n soort oplossing (ik heb hetzelfde probleem), maar volgens mij is er niet zoiets als een bandbreedte verdeel proggie
je kunt wel je huisgenoot zijn bandbreedte beperken in zijn download programma volgens mij...
in kazaa of FTP proggies is het mogelijk upload en download bandbreedte te reserveren en vrij te houden...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 18:33 ]
Ja joh, ik ben ook op zoek naar zo'n oplossing en volgens mij velen met mij, maar nog is er niets op de markt ...
Is zo'n proggie zo moeilijk in elkaar te zetten
Is zo'n proggie zo moeilijk in elkaar te zetten
Microsoft ISA server kan dat. Draait op een win2k server. Zijn wel meer proggies voor want isa server is meer bedoelt om de load te verdelen over honderden gebruikers
zover als ik het weet. moeten je applicaties QoS aware zijnVinnie schreef op 11 March 2003 @ 18:46:
Qos kan dit anders ook welHoef je echt geen ISA voor te hebben
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Is er ook geen hardwarematige oplossing voor thuis ? Op het werk heb ik een Packeteer staan maar dat zal iets te duur zijn voor een prive netwerkje.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
het probleem is dat het hier om een hardware router gaat. op een pc die als router dienst doet zou je zelf idd iets kunnen schrijven (of dat is er waarschijnlijk zelfs al), maar in zo'n router kun je nie zelf software stoppen (en vanaf een van de pc's de bandbreedte regelen van de rest gaat ook nie lukken gok ik). dus als de router het nie ondersteund dan gaat dat ben ik bang niet lukken. je zou natuurlijk ook ff met die gast kunnen gaan praten en ff afspraken maken omtrent een soort van fair use policy. en anders kun je eens kijken of je in die router niet een bepaald ipadres voor een bepaalde tijd kunt blokkeren (kan in mijn edimax router wel).
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()