Toon posts:

Problemen met geluid met Pinnacle PCTv PRo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen de Pinnacle PCTV Pro kaart. Ik ben er tot nu toe best tevreden over.
Echter heb ik een probleem: het geluid stopt na een bepaalde tijd. Soms na een minuut, soms al na 10 seconden.

Als ik de zender opnieuw aanklik heb ik weer voor een korte tijd geluid.

Ik heb al op andere sites gekeken, maar nergens heb ik informatie over dit probleem kunnen vinden...

Iemand een idee wat t kan zijn??

bedankt!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Dat ligt aan Norton Antivirus 2003 en Windows XP, waarbij ik er dan maar vanuit gaat dat je die hebt...
Op een of andere manier werkt de combo PCTV Pro + NAV 2003 + Win XP niet helemaal lekker.

Dit heb ik gevonden op het Pinnacle support forum nadat ik met een aantal PC's het zelfde probleem had.
NAV 2003 uninstallen lost het probleem op.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx _/-\o_

Ik heb t pinnacle forum nu ook gevonden... het is dus de nieuwe functie 'scan instant messenger service'.. Als je die uit laat, heb je nergens problemen meer mee. (met je tv-kaart dan... ;) )

Nog maals bedankt!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 00:27 ]

Verwijderd

Jemig ik had er ook lange tijd last van dat geluid zomaar wegvalt. Dus daar lag het aan. Mijn dank is ook groot. Ik heb dus ook win xp pro servicepack 1 + nav 2003

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 21:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

had je nou echt niet ff de search kunnen gebruiken?

ontopic: je PCTV software is ERG gevoelig voor TEVEEL CODECS....toekomstige tip voor je ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A