Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ericsson R600 SMS Woordenboek

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik ben in het bezit van een Sony Ericsson R600, nu is alles leuk en wel aan het telefoontje maar er is 1 nadeel namelijk:

Er is wel een woordenboek aanwezig maar woorden zoals Hey, Plafond, en dergelijke kent ie gewoon niet, ik krijg met geen 1 mogelijkheid woorden toegevoegd aan het woordenboek.
Is er een manier waardoor dit wel kan of toetscombinatie ofzo?
Of zal ik hem moeten flashen zoja is dit mogelijk en welke software ?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In de handleiding wordt niet gemeld dat het mogelijk is, dus vermoedelijk is het niet mogelijk.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• GeeMoney
  • Nu online
pven schreef op 11 maart 2003 @ 18:04:
In de handleiding wordt niet gemeld dat het mogelijk is, dus vermoedelijk is het niet mogelijk.
Kan ik de telefoon niet flashen naar nieuwere software oid zodat het wel mogelijk word?
Zo heb ik ook mijn Samsung T100 naar een T108 omgetoverd, maar ik kan zoiets niet vinden voor een Ericsson R600 :?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Daar heb ik ook 'ff' naar gezocht, maar ik kan iets dergelijks ook (nog?) niet vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• GeeMoney
  • Nu online
pven schreef op 11 March 2003 @ 18:10:
Daar heb ik ook 'ff' naar gezocht, maar ik kan iets dergelijks ook (nog?) niet vinden.
ik zoek al 1,5 dag :?

Verwijderd

Volgens mij kon je met dat toetstje met die streepjes (teletekst-like) daar op klikken en dan kwam woordenboek tevoorschijn of woord toevoegen.

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 19:11:
Volgens mij kon je met dat toetstje met die streepjes (teletekst-like) daar op klikken en dan kwam woordenboek tevoorschijn of woord toevoegen.
Ik heb geen flauw idee over welk toetsje het hebt ... ik heb net 5 minuten naar mijn telefoon gekeken, maar ik zie hem echt niet :?

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• GeeMoney
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 19:11:
Dan weet ik niet welke telefoon jij hebt maar vast geen Ericsson R600 :?
Pagina: 1