Mijn desktop:

Voor degene die het niet meteen door hebben: Dit is Windows XP
Ik heb hiervoor gebruikt:
ObjectBar v1.60 met deze theme voor de task bar boven in het beeld.
Style XP met deze theme voor de venters in windows.
ShellWM met deze theme voor de titelbalk van de vensters.
Y'z Dock voor die mooie dock waar de iconen vergroten als je er met je muis op gaat staan.
iTunes skin voor QCD
Achtergrond is standaard Mac OS X (Jaguar)
Alle programma's en themes/skins zijn nou niet echt geweldig. Alleen Y'z Dock werkt probleemloos.
ObjectBar heeft ook een aantal nadelen; Shutdown en Restart werken niet en het kan niet samenwerken met Y's Shadow
. En als ShellWM draait dan wil ObjectBar niet opstarten. Het vreemde is dat ShellWM wel opstart als ObjectBar al draait en dat het dan zonder problemen kan samenwerken
Bij ShellWM worden niet alle titelbalken mooi omgezet. Ook daarom moet er weer een extra theme bij: OSXP. Dat is om het toch nog een beetje het op Mac OS X te laten lijken.
iTunes is wel leuk en het past er mooi bij maar dat QCD muziek programma is verschrikkelijk en de helft van de skin doet niets...
Maar verder ben ik heel tevreden van het resultaat

Voor degene die het niet meteen door hebben: Dit is Windows XP
Ik heb hiervoor gebruikt:
ObjectBar v1.60 met deze theme voor de task bar boven in het beeld.
Style XP met deze theme voor de venters in windows.
ShellWM met deze theme voor de titelbalk van de vensters.
Y'z Dock voor die mooie dock waar de iconen vergroten als je er met je muis op gaat staan.
iTunes skin voor QCD
Achtergrond is standaard Mac OS X (Jaguar)
Alle programma's en themes/skins zijn nou niet echt geweldig. Alleen Y'z Dock werkt probleemloos.
ObjectBar heeft ook een aantal nadelen; Shutdown en Restart werken niet en het kan niet samenwerken met Y's Shadow
Bij ShellWM worden niet alle titelbalken mooi omgezet. Ook daarom moet er weer een extra theme bij: OSXP. Dat is om het toch nog een beetje het op Mac OS X te laten lijken.
iTunes is wel leuk en het past er mooi bij maar dat QCD muziek programma is verschrikkelijk en de helft van de skin doet niets...
Maar verder ben ik heel tevreden van het resultaat