Nieuw versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe versterker, maar zie door de bomen het bos niet meer... er zijn zoveel verschillenden :?

Ik heb nu een oude Technics versterker waar de linker-kant het niet meer van doet. Hiervoor had ik een Marantz verterker. Bijde aangesloten op een 100watt bass box (4 grote boxen erin) en 2 standaard formaat boxen a 70 watt (1 grotere box en 1 soort van tweeter erin).

Nu ben ik opzoek naar iets van 5.1 of 4.1 ... iig suround sound :) zodat ik achter me ook geluid hoor. Maar kan ik nu de boxen die ik heb gewoon aansluiten op een willekurige versterker (die niet teveel watt is natuurlijk) mijn oude boxen kunnen gewoon om met 5.1? daar heb je geen speciale boxen voor nodig. Ik heb nog een setje boxen ligen van 50/60 watt en die wilde ik dus achter me neerzetten.

Wat is nu een leuke versterker voor 500 euro ofzo? ik weet niet of dat kan met wat ik wil... wil toch wel een lekker geluid en weet niet of ik dat red met 500 euro. Ik wil liever geen nieuwe boxen kopen omdat die ik heb goed zijn voor mij.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is? tis voor mezelf ook nog beetje vaag omdat ik zoveel verschillende versterkers heb gezien.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:20

JWO

eeh iets van de Yamaha rx-v630rds ??

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ZyMoTiC schreef op 11 March 2003 @ 17:48:

Wat is nu een leuke versterker voor 500 euro ofzo? ik weet niet of dat kan met wat ik wil... wil toch wel een lekker geluid en weet niet of ik dat red met 500 euro. Ik wil liever geen nieuwe boxen kopen omdat die ik heb goed zijn voor mij.

Als je over het geluid van je oude combinatie tevreden was, zou ik me voor dat bedrag geen zorgen maken.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Wat heb je al gehoord? Dat is namelijk nog belangrijker dan gezien ;) . Als de klank je niet bevalt dan is er al reden genoeg om die niet te nemen. Want dat is natuurlijk het belangrijkste. Ik zou me niet drukmaken om wattages van versterkers, want je hebt niet veel nodig om iets goed te laten klinken.

Maar de Marantz SR-4300, of inderdaad de Yamaha RX-V530/630. Zoeits.

Music Addicted

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
dreeke schreef op 11 March 2003 @ 18:14:
Als je over het geluid van je oude combinatie tevreden was, zou ik me voor dat bedrag geen zorgen maken.
Idd... Kijk eens bij de merken Yamaha en Sony... Die moeten voor dat geld echt wel wat hebben wat bij jou past...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Boekster schreef op 11 maart 2003 @ 18:15:
Wat heb je al gehoord? Dat is namelijk nog belangrijker dan gezien ;) . Als de klank je niet bevalt dan is er al reden genoeg om die niet te nemen. Want dat is natuurlijk het belangrijkste. Ik zou me niet drukmaken om wattages van versterkers, want je hebt niet veel nodig om iets goed te laten klinken.

Maar de Marantz SR-4300, of inderdaad de Yamaha RX-V530/630. Zoeits.
die yamaha zien er goed uit voor zover ik de spec begrijp :)

Audio in/uit 2 / ?
Video in/uit 5 / 5

wat is dat precies?
en ik heb zeker een digitale uitgang op me geluidskaart nodig wil ik 5.1 op me versterker hebben?

wat kosten die yamaha 530 of 630?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Lees in de policy eens het "wat moet ik kopen" stukje.

Voordat je in AV een topic opent met een dergelijke vraag, is het de bedoeling dat je eerst zelf wat onderzoek doet, zodat je al enigzins een mening hebt kunnen vormen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.