Toon posts:

[Win2K Server] RRAS configuratie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Windows 2000 Server met meerdere netwerk kaarten.
kaart 1 = internet
kaart 2 = dmz
kaart 3 = lan

Nu worden er vpn connecties toegelaten. Deze zijn bedoeld voor connecties
vanaf het internet. De pptp connecties die we nu in RRAS geconfigureerd hebben
zijn ook beschikbaar op kaart 2 en 3.
Is er een manier om RRAS te vertellen dat ie alleen moet luisteren op kaart 1?

Verwijderd

Wil je voortaan het OS tussen [] zetten in de topictitel als je weer een topic opent in WOS? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Als jullie al zoveel geimplementeerd hebben waarom ga je dan niet eerst eens rustig de manual doorlezen? heb je al op GOT gezocht er zijn veel topics over RAS en RRAS

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hier al gezocht op www.microsft.com/technet op zoeksleutels install RAS 2000 server :?

http://support.microsoft....rySource=gsfxSearch_Query

Veel leesplezier :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Mutsje: Voordat ik hier post lees ik altijd de voor mij beschikbare informatie door. Een internetpost (zeker op tweakers) kost me meestal te veel tijd.
De manual heeft het wel over het aanzetten van de services maar ik vind niets over het geen hier boven gevraagd staat.
Ja ik heb ook de search functie op GOT gebruikt. Maar het enigste wat je daar veel vind zijn posts van mensen die vragen of je een manual gelezen hebt en ofdat je een search functie gebruikt hebt.

Riemer> Natuurlijk heb ik al op technet gekeken. Ik neem aan dat je zelf ook de search results van je query hebt bekeken... vertel me! Waar vind ik nu het antwoord op mijn vraag?

Mensen als je zelf geen antwoord weet... post dan niet. Ik heb er niks aan en de mensen die later de search functie gebruiken vinden alleen maar berichten over dat je een search functie moet gebruiken. Houd GOT nuttig en stop met deze nutteloze reacties!!!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 09:09:
Houd GOT nuttig en stop met deze nutteloze reacties!!!!
Pfff..
denk om je bloeddruk ;)

als je meerdere nics in die bak heb zitten moet je bij de properties van je RRAS server in Routing and Remote Access snapin aan kunnen geven welke kaart er dedicated voor gebruikt moet worden.

Ik weet dat die er zit, ik heb zelf een identieke setup gehad.

Overigens had ik daar geen manual voor nodig, gewoon goed kijken naar alle aanwezige configuratie opties werkt meestal sneller dan een topic openen.....

[ Voor 15% gewijzigd door alt-92 op 12-03-2003 18:33 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 09:09:
Mutsje: Voordat ik hier post lees ik altijd de voor mij beschikbare informatie door. Een internetpost (zeker op tweakers) kost me meestal te veel tijd.
De manual heeft het wel over het aanzetten van de services maar ik vind niets over het geen hier boven gevraagd staat.
Ja ik heb ook de search functie op GOT gebruikt. Maar het enigste wat je daar veel vind zijn posts van mensen die vragen of je een manual gelezen hebt en ofdat je een search functie gebruikt hebt.

Riemer> Natuurlijk heb ik al op technet gekeken. Ik neem aan dat je zelf ook de search results van je query hebt bekeken... vertel me! Waar vind ik nu het antwoord op mijn vraag?

Mensen als je zelf geen antwoord weet... post dan niet. Ik heb er niks aan en de mensen die later de search functie gebruiken vinden alleen maar berichten over dat je een search functie moet gebruiken. Houd GOT nuttig en stop met deze nutteloze reacties!!!!
Jo broh chil.

Het is geen nutteloze reactie maar ik probeer jou aan te sporen om eerst eens op jou server zelf alle mogelijkheden uit de kast te gaan halen. Klik je hele MMC van RRAS eens open en ga overal in de properties graven... er zijn namelijk nogal wat mogelijkheden. Op het moment van schrijven heb ik niet 123 een RRAS server met 3 nics liggen.... kan er op werk wel eentje bouwen om jou probleem te gaan onderzoeken maar lijkt me niet dat mijn baas dat erg leuk gaat vinden O-)

Verder heb ik zelf al eens op technet lopen zoeken en de hoeveelheid documentatie over RRAS is overweldigend en niet uitnodigt tot spitten.

Verwijderd

zoek eens op multihomed op technet...
Pagina: 1