Toon posts:

Anonymizer Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb sinds vandaag een account bij anonymizer, zodat ik anoniem kan surfen. Niet dus. Websites met flash erin doen het helemaal niet, en websites met veel javascripten ook niet. bv Tweakers.net kan ik niet bezoeken via anonymizer. Tmf.nl kan ik wel bezoeken, maar de navigatie bovenaan werkt niet omdat dit in flash gemaakt is.

Ik heb werkelijk al van alles geprobeert met settings, maar nix lijkt te werken. Verder heb ik zitten kijken op hun website, maar daar staat ook geen info over op.

Kan iemand mij helpen? Is er iemand die ervaring hiermee heeft? Ik heb 100 euro betaald voor dat gekke account! :(

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ooit eens de gratis versie geprobeerd, wel lang geleden!!! als ik me niet vergis filteren ze java(script?) er uit omdat daar misbruik gemaakt van kan worden waardoor je niet meer anoniem bent.

als dit nog zo is dan vrees ik dat daar weinig aan te doen is. maar dat weet ik dus niet zeker... hebben ze geen forum / e-mail adres waar je het kan vragen?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Voor die EUR 100 mag je ook wel support verwachten vind ik. Hebben ze geen helpdesk of supportmailbox?

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

100 euro voor anonniem surfen ik zou dat dus nooit never ever doen.

Maargoed ontopic, het lijkt me dat je voor zo'n bedrag toch wel enige vorm van ondersteuning kunt verwachten en ik neem aan dat er toch wel ergens duidelijk zal staan wat dat anonimizer presies doet ?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Neem eens contact met die firma op :)

Die kunnen je vast & zeker vertellen wat ze al dan niet filteren :)

Dit topic is gesloten.