Toon posts:

[c&c Generals] wil niet installen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,
Ik heb een P4 1.8ghz
NVIDIA GeForce4 Ti4200
Windows ME

en als ik generals probeer te instaleren gaat het goed tot zo'n 30 % en ineens komt er een spontane reboot...

Ik heb al van alles geprobeerd, ik heb de pc al helemaal opnieuw geinstalleerd (formateren enzo) maar niets wil helpen...

BVD

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:21

Exirion

Gadgetfetisjist

En uiteraard heb je een legale kopie uit de winkel? :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heb je al op de website van EA gekeken? Er staat een uitgebreide probleemoplosser op een van die sites van C&C. Weet even het adres niet meer. Heeft mij ook geholpen bij problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op 11 March 2003 @ 16:50:
En uiteraard heb je een legale kopie uit de winkel? :P
Tuurlijk >:)

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 11 March 2003 @ 16:53:
Heb je al op de website van EA gekeken? Er staat een uitgebreide probleemoplosser op een van die sites van C&C. Weet even het adres niet meer. Heeft mij ook geholpen bij problemen.
Tnx, ik zal ff zoeken

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Als je computer opnieuw opstart als je iets aan het doen bent betekend dat dat Reboot On Error aanstaat. In de SPV FAQ staat hoe je dat uit moet zetten:
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Als dit uit staat heb je kans dat je een error te zien krijgt. Vertel eens wat daar in staat als dat zo is :)

The devil is in the details.

Pagina: 1