Ik heb dus een excel document waarin meerdere tabellen op één pagina onder elkaar staan. Dus meer op deze manier:
en op deze manier zo'n 200 tabellen.
Deze tabellen zijn steeds hetzelfde, (naam 1,2,3,4 ... 12 zijn maanden en waarde 1,2,3,4...12 zijn de gegevens in die maand)
ik wil deze allemaal in één grafiek krijgen, maar om dit allemaal handmatig te doen is onbegonnen werk. De tabellen zijn allemaal van gelijke grootte, dus dit moet makkelijk te realiseren zijn. Ik heb echter helemaal geen ervaring met macro's o.i.d.
Hoe los ik dit op?
Overigens: Degene die dit als scriptrequest ziet, heeft wellicht in zekere mate gelijk. Ik vind echter dat dit voor andere mensen ook handig kan zijn, dus laat deze please open
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| ---------------------- [ tabel 1 ] ---------------------- [ naam 1 ][ waarde 1 ] [ naam 2 ][ waarde 2 ] [ naam 3 ][ waarde 3 ] [ naam 4 ][ waarde 4 ] ---------------------- [ tabel 2 ] ---------------------- [ naam 1 ][ waarde 1 ] [ naam 2 ][ waarde 2 ] [ naam 3 ][ waarde 3 ] [ naam 4 ][ waarde 4 ] ---------------------- [ tabel 3 ] ---------------------- [ naam 1 ][ waarde 1 ] [ naam 2 ][ waarde 2 ] [ naam 3 ][ waarde 3 ] [ naam 4 ][ waarde 4 ] ---------------------- [ tabel 4 ] ---------------------- [ naam 1 ][ waarde 1 ] [ naam 2 ][ waarde 2 ] [ naam 3 ][ waarde 3 ] [ naam 4 ][ waarde 4 ] |
en op deze manier zo'n 200 tabellen.
Deze tabellen zijn steeds hetzelfde, (naam 1,2,3,4 ... 12 zijn maanden en waarde 1,2,3,4...12 zijn de gegevens in die maand)
ik wil deze allemaal in één grafiek krijgen, maar om dit allemaal handmatig te doen is onbegonnen werk. De tabellen zijn allemaal van gelijke grootte, dus dit moet makkelijk te realiseren zijn. Ik heb echter helemaal geen ervaring met macro's o.i.d.
Hoe los ik dit op?
Overigens: Degene die dit als scriptrequest ziet, heeft wellicht in zekere mate gelijk. Ik vind echter dat dit voor andere mensen ook handig kan zijn, dus laat deze please open
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©