Toon posts:

AmdXP 1500+ wil niet meer starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem wil sinds gister helemaal niet meer starten. Ik drukte om aan-knop en geen reactie. Ik direct controleren of de stroom er ook af was, dit was niet het geval. Naar lange prutsen, bedacht ik dat de voeding (300W) wel eens stuk zou kunnen zijn. Dus vandaag naar een computerwinkel om een nieuwe voeding te kopen. Nu had ik niet gedacht aan het vermogen van voeding. Dus had ik een 350W voeding gekocht. Dus installeren die voeding en aansluiten, maar hij deed helemaal niks.

Dit zijn de specs van mijn systeem:

MSI-K7T266 PRO (MS-6380) Mobo
Amd XP 1500+ (1333mhz) Processor
2x 256 ddr-ram geheugen
1x maxtor hd 40gb
Cd-rewriter 16x10X40 LG
DVD-ROM 16X40 Sony
Geforce 2 mx 400 videokaart
Creative 128SB geluidskaart
2x Netwerkkaart (chello en voor lokaal netwerk)

Gelieve een reactie.

Speedfreaker

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Al gekeken of de CMOS clear jumper niet verkeerd staat? En dit al geprobeerd Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen ?

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op 11 March 2003 @ 16:19:
Al gekeken of de CMOS clear jumper niet verkeerd staat? En dit al geprobeerd Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen ?
daar kan het absoluut niet aan liggen, omdat ik hier niet aangezeten heb

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het zou me, gezien het type moederbord, niks verbazen als deze van de een op de andere dag heeft besloten om te gaan R.I.P.

Blijft alleen over je CPU en RAM op een ander bord te testen, zodat je zeker weet dat het daaraan niet ligt...

BIOS even een reset geven kan nooit kwaad als ie helemaal niet meer reageert.

[ Voor 15% gewijzigd door dreeke op 11-03-2003 16:27 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik denk toch echt dat je wat meer zelf moet gaan testen/omwisselen, anders is dit topic snel gedoemd om achter slot en grendel te worden gezet...

Verwijderd

Topicstarter
bios is gereset. Harddisk doet het nog. dvd-rom en rewriter ook. Geheugen is nog in orde en processor loopt ook als een klokje

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat mijn moederbord aan gort is
Pagina: 1