PalmButler ervarignen? wie-o-wie?

Pagina: 1
Acties:

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een tijdje terug stond er op tweakers een review van de ultieme boystoy :9~ voor die tweakers die lekker vanaf de bank hun divxjes enzo willen bekijken
de PalmButler _/-\o_ !!

review: nieuws: PalmButler 3000 review @ Guru3D
fabrikant: http://www.palmbutler.nl

Ik heb uiteraard eerst uitgebreid gezocht naar topics met daarin ervaringen van tweakers die zelf zo'n mooi apparaatje hebben. Maar helaas..

En omdat de palmbutler verre van goedkoop is (ja, ik weet dat er goedkopere, maar minder mooie, oplossingen zijn...) , compleet kost de palmbutler ongeveer 290€ en alleen de afstandbediening+software ong. 200€.

Dus voordat ik die palmbutler aan zou schaffen zou ik eerst graag wat ervaringen van andere tweakers willen horen...

alvast dank! :)

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dus geen enkele tweaker heeft zo'n palmbutler??? :'(

Verwijderd

Kicken pas na 24 uur. Niet gelijk de volgende ochten please. Met dit soort dingen duurt het altijd wat langer. Wacht gewoon rustig af.

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 20:36
Ik heb er eentje, al een paar maand, en ik kan al niet meer zonder. Ik doe er alles mee, mp3's luisteren via de stereo met bediening via afstandsbediening, divx films kijken op tv, foto's kijken, online tv-gids bezoeken etc etc etc
Alles is aan te passen, en je kan ook eigen scripts gebruiken, of die van anderen. Als je vragen hebt, kom maar op.

Verwijderd

zerocool schreef op 07 May 2003 @ 22:04:
Ik heb er eentje, al een paar maand, en ik kan al niet meer zonder. Ik doe er alles mee, mp3's luisteren via de stereo met bediening via afstandsbediening, divx films kijken op tv, foto's kijken, online tv-gids bezoeken etc etc etc
Alles is aan te passen, en je kan ook eigen scripts gebruiken, of die van anderen. Als je vragen hebt, kom maar op.
Hej binkie, waarom hebbie dat niet gezegd dan? Dan kwam ik wel ff langs bij je! Wat kostte dat grappie? Jij verdient zeker meer dan mij tegenwoordig :'(
Haha, ik wil em wel een x lenen van je goed?

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
sjempie schreef op 12 maart 2003 @ 07:42:
dus geen enkele tweaker heeft zo'n palmbutler??? :'(
Een tweaker tweakt zelf zo'n apparaat in elkaar _/-\o_ :Y)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Het zal allemaal best.. maar eeuh.. niet zo fancy als dit apperaat maar net zo effectief zijn die gigavideo setjes van marmitek. voor 90 euro ben je klaar .. en kun je ook je pc nog eens aansturen (als je de afstandbediening er bij hebt gekocht).
Ik denk dat al veel tweakers hier van (of een variant er van) al voorzien zijn... eigenlijk.. dussum.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 23:58

Skef

Ik scheer.me

Ik gebruik zelf myHTPC icm. de Pinnacle Remote.

myHTPC is gratis, en de pinnacle remote + receiver was € 17,-.

Lekker cheap, en doet alles wat de Palmbutler ook kan (softwarematig dan hè)...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• zerocool
ja, maar helaas heb je dan een infrarood afstandsbediening

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 23:58

Skef

Ik scheer.me

OK, dan heb ik maar IR, maar dat scheelt me even € 290,- - € 17,- = € 273,-...

Voor € 273,- kun je een heleboel andere leuke dingen kopen, d8 ikzo... Daar heb je ook zowat een Radeon9700 AIW voor!

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• zerocool
Punt is dat mijn pc in een andere kamer staat dan de TV. Dan is een radiografische afstandsbediening makkelijker

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23-05 11:03

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Als die kamer niet al te ver weg is dan kun je toch ook gewoon een ontvangertje in de kamer hangen van de TV?!?!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Marmitek heeft dat standaard... de ontvanger is zender van afstandbediening...

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hem sinds kort ook (circa 250 euro bij Salland Automatisering) en ik vind hem geweldig! Je kan het systeem "normaal" gebruiken (dus mijn PC beeld op de TV en audio over de stereo, zoals ik eerst had met S-video en audio kabels) of met het Palmbutler menu. Ik ga dus ook binnenkort een enorme HD kopen om alles op te zetten.

Hij speelt alles af (foto's / mp3 / mpeg / divx / xvid / dvd / ra etc.) en op de PC kun je een menu maken met daarin verwijzingen naar de dir. op je PC. Met de AB scroll je er lekker snel doorheen en een leuke extra is de ID3Tag uitlezing bij MP3. Ook internet radio en TV doet ie.

Mijn radio/TV en Chello signaal zijn prima, ondanks de extra aansluitingen.

Nadelen? Eigenlijk maar 2 en dat is ten eerste dat bij gebruik van de AB valt je monitor uit, zodat je niet ff tussendoor je email kan bekijken. Andere is een max. resolutie van 1024, maar dat ligt denk ik aan de TV en niet de Palmbutler.

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik gebruik hier een XboX voor kan volgens mij hetzelfde of zie ik dat verkeerd ?
Pagina: 1