Goede hifi winkels in Overijsel?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Daar woon ik namelijk, en de enige hifi winkel waar ik nu altijd heen ga is hanze hifi in Zwolle (prima winkel overgens).

Alleen ik zou wel eens bij andere zaken willen kijken, om het een en ander te vergelijken. En aangezien ik geen zin heb om steeds naar het westen te knarren, vroeg ik mij af of in deze omstreken nog meer goede zaken gevestigd zijn. (bij vookeur eentje die Rega platenspelers heeft staan :)).

Als ik in de telefoon gids onder hifi-apparatuur kijk, krijg ik iedere boerenlul die radio's verkoopt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 23:33

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Kijk eens in Deventer bij A&V Center aan de keizerstraat 25. dealer van B&O, Rotel e.d.

Tel:0570-691350 (op Maandag zijn ze dicht!)

Grt Ramon.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

In Enschede: Acoustique en City Hifi.
Beide prima kennis van zaken, breed aanbod en vaak zeer schappelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48
Hya

Ik woon al een tijdje niet meer in Overijssel, maar in die tijd was er een winkel in Zwolle, net achter/voor het NS-station : eringa geluid. ERG goed moet ik zeggen. Verschillende luisterruimtes. Je kon al je verschillende versterkers meenemen naar huis om ze daar te testen. (elke huiskamer heeft toch een andere accoustic, en is ook makkelijker dan je boxen meenemen)

Gewoon een top zaak (toen ik er nog woonde :) )

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik woon al een tijdje niet meer in Overijssel, maar in die tijd was er een winkel in Zwolle, net achter/voor het NS-station : eringa geluid
Dat is nu dus Hanze Hifi, de zaak is nog zo'n beetje hetzelfde, alleen de naam is veranderd. Daar heb ik ook al mijn apparatuur weg.
Ze leveren alleen geen Rega platenspelers, dus wil ik informeren of ik die ergens anders misschien kan beluisteren.

Iig bedankt voor de info, ik noteer alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Tja, en Roemers in Zwolle is ook al een tijdje failliet... En echte high-end spullen hadden ze daar ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:48
Op zondag 19 november 2000 16:29 schreef T.S. het volgende:

[..]
Dat is nu dus Hanze Hifi, de zaak is nog zo'n beetje hetzelfde, alleen de naam is veranderd. Daar heb ik ook al mijn apparatuur weg.
Ze leveren alleen geen Rega platenspelers, dus wil ik informeren of ik die ergens anders misschien kan beluisteren.

Iig bedankt voor de info, ik noteer alles :)
:(

Kun je nagaan zolang ben ik er al weg :)
Maarja, zolang ze maar dezelfde service en kwaliteit leveren, dan kom je al een heel eind.

Succes

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonysettanta
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-07-2023
Hallo, hier nog enkele goede hifizaken:
WenW audio, hobo hifi haaksbergerstraat.
Groet Thomas, :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32302

tonysettanta schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:25:
Hallo, hier nog enkele goede hifizaken:
WenW audio, hobo hifi haaksbergerstraat.
Groet Thomas, :P :9
Hobo zit in Enschede... zelf ook een aantal keer geshopt... prima toko..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Je hebt op www.hifi.nl een winkel zoeker, misschien staat daar een winkel tussen die je nog niet wist. En als je het niet erg vind om naar Weerdinge ( naast emmen) te komen, Daar zit ook een hele beste winkel. Heb daar al wat aardig mooie dingen zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Anoniem: 32302 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:28:
[...]

Hobo zit in Enschede... zelf ook een aantal keer geshopt... prima toko..
enkel die hobo hifi is een fake ;)
hifi studio enschede is de bekende hobo hifi.

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02:20

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

De topicstarter heeft bijna 5 jaar de tijd gehad (Geplaatst op zaterdag 18 november 2000 12:37) om 'n hifi zaak te vinden.

Ik denk dat het hem nu wel gelukt is B)

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615

Het is welliswaar geen Overijssel, maar in Hoogeveen zit Bruisma Hifi, die heeft ook leuk spul staan!
En Eringa komt binnenkort in Groningen (ring vanaf de A28 naar rechts volgen en dan rijd je er langs, aan de rechter kant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me vrij zinloos, er zijn zat winkels. Anders ga je even naar de Scheer en Foppen in Emmeloord, niet zo ver van west-Overijssel. In Vollenhove zat toen ik klein was Van Heerde en in Zwolle stikte het van de tokos. Kijk eens op www.tweakers.net/shopsurvey. Dat is meer de plaats voor zo'n vraag dan dit denk ik, en zeker omdat topicstarter vast na vijf jaar de apparatuur al gekocht heeft :) Oude topics kicken doen we op GoT alleen als er een nuttige reden toe is, die zie ik niet terug. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.