Hey devppl,
Ik heb een custom control geschreven die een dropdownlist moet vervangen. Dit wil ik omdat het niet mogelijk is om de drop down area groter te maken dan de selectbox zelf in html.
Nu heb ik een probleem.
De dropdrowlist van mij bestaat uit een textbox en een listbox
Deze zijn in de custom control private gedeclareerd. Nu ben ik met een postback de listbox en textbox kwijt. logisch misschien. maar hoe kan ik het voorkomen zonder steeds de DB of welke source dan ook te benaderen.
Moet dat met sessies ofzo?
Ik gebruik visual studio .net met c#.
Ik kan de listbox door de getter functie vullen in de GUI van visual studio. maar deze is ook lost na compileren.
even wat code:
Ik heb het gevoel alsof ik iets erg stoms wil doen of iets wat niet kan ofzo.
Hoe moet ik dat oplossen?
<EDIT>
Ik heb even de code=java gebruikt. kon c# niet vinden
</EDIT>
Commodus2
Ik heb een custom control geschreven die een dropdownlist moet vervangen. Dit wil ik omdat het niet mogelijk is om de drop down area groter te maken dan de selectbox zelf in html.
Nu heb ik een probleem.
De dropdrowlist van mij bestaat uit een textbox en een listbox
Deze zijn in de custom control private gedeclareerd. Nu ben ik met een postback de listbox en textbox kwijt. logisch misschien. maar hoe kan ik het voorkomen zonder steeds de DB of welke source dan ook te benaderen.
Moet dat met sessies ofzo?
Ik gebruik visual studio .net met c#.
Ik kan de listbox door de getter functie vullen in de GUI van visual studio. maar deze is ook lost na compileren.
even wat code:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| public class CustomDropList : System.Web.UI.WebControls.WebControl, PostBackEventHandler, IPostBackDataHandler{ .... private ListBox drop; protected override void OnInit(EventArgs e){ if (drop == null){ drop = new ListBox(); } drop.BorderWidth=1; if(base.EnableViewState) { if(!Page.IsPostBack){ drop.EnableViewState = true; } } else { drop.EnableViewState = true; } } public bool LoadPostData(String postDataKey, NameValueCollection values){ if (((ListItem)drop.Items.FindByValue(values[this.UniqueID])) != null){ ((ListItem)drop.Items.FindByValue(values[this.UniqueID])).Selected = true; } return false; } public void RaisePostDataChangedEvent(){ } public void RaisePostBackEvent(String eventArgument){ } ... ... ... /// <summary> /// Gets the collection for the items. /// </summary> [Bindable(true), Category("Misc"), DefaultValue("")] public ListItemCollection Items { get{ return drop.Items; } } } |
Ik heb het gevoel alsof ik iets erg stoms wil doen of iets wat niet kan ofzo.
Hoe moet ik dat oplossen?
<EDIT>
Ik heb even de code=java gebruikt. kon c# niet vinden
</EDIT>
Commodus2
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:16 . Reden: code tag toevoegen ]