Wat is nuttiger.

Pagina: 1
Acties:

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Ik heb een athlon 700 met 64 sdram en een voodoo banshee16mb pci. Wat is nu nuttiger..
geheugen erbij kopen of een nieuwe videokaart(riva tnt2,voodoo3, geen g-force want daar heb ik het geld niet voor :)). Want als ik een spelletje aan het spelen ben dan is het niet echt mooi en het loopt ook niet echt vloeiend. Kan iemand mij daarbij helpen.
Alvast bedankt.

Kia Niro-EV 2024

• BenJoep
  • Laatst online: 23-08 23:06
Je kunt het beste een nieuwe video kaart kopen.. Maareh die prijzen van ram zijn nu ook wel erg laag.. Twijfel

}:O

| I've got permission to color outside the lines |

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:24
Ik zou voor een Geforce2 MX gaan en als je dan nog geld over hebt een dimmetje erbij halen (prijs is nu erg laag)!

NB. Met Geforce ga je een performance winst halen van ongeveer 100% schat ik. Geheugen zal vooral helpen onder Windows en tijdens het laden van levels (merk je waarschijnijk niet echt in de framerate)!

• Freak187
Leuk.. maar ik heb niet echt een groots budget tot mijn beschikking :).

Kia Niro-EV 2024

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Prioriteit 1 GEHEUGEN. dat is erg weinig 64 mb en met die kaart die je nu heb kan je gewoon alles draaien toch ? ;) Ik denk dat je met 128 mb der bij gewoon een stuk sneller gaat draaien. Heb je dan nog geld over koop dan een leuk tnt2 kaartje, die zijn redelijk goedkoop geworden. Dus eerst geheugen en dan andere kaart :)

• Freak187
Over dat die kaart alles nog kan draaien...
mwah, ik heb nu deltaforce landwarrior maar het ziet er echt niet uit. Maar geheugen heeft op veel plaatsen nuttigheid en een videokaart alleen met spelletjes. Maar het blijft moeilijk :)

Kia Niro-EV 2024

• Frank Timmer
  • Laatst online: 17:24
Als je veel in Windows bent (programmeren, office, website dev., fotobewerking) dan zou ik als ik jou was geheugen halen, omdat dat nu erg goedkoop is, verwacht echter, zoals ik al zei, geen vooruitgang in spellen!

Verwijderd

Hangt allemaal af hoeveel geld je hebt, je hebt veel teweinig gehuegen en een trage videokaart.

Ik zou zeggen prik er 128 Mb geheugen in en een g-force 2 maar ja dat is prijzig.

Kijk anders bij vraag en aanbod of iemand nor een 2de hands iets voor je hebt.

Verwijderd

als je eerst zegt hoeveel geld je ongeveer beschikbaar hebt. da's wat handiger vindt je niet?

• Freak187
Nou allemaal bedankt ik heb m'n keuze gemaakt. Ik ga voor het geheugen ik heb er toch meer aan. Een videokaart komt nog wel een keer als ik geld over heb :)
Bedankt voor jullie replies.

Kia Niro-EV 2024

• barrel
  • Laatst online: 10-03 21:10
Over dat die kaart alles nog kan draaien...
mwah, ik heb nu deltaforce landwarrior maar het ziet er echt niet uit. Maar geheugen heeft op veel plaatsen nuttigheid en een videokaart alleen met spelletjes. Maar het blijft moeilijk
Ja delta force landwarrior is ook een ZWAAR geheeugen vragend programma, als ik het goed begrepen heb heeft dat spel iets van 140 mb geheugen nodig om knap te draaien.... dus vandaar dat het waarschijnlijk niet knap draait bij jou. Ik denk dat het een goeie beslissing is om extra geheugen te halen vooral omdat het nu zo goedkoop is :) die kaart kan altijd later nog ;)

Verwijderd

Gewoon een mx halen m8!
Pagina: 1