Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

spots aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat het heel stom klinkt en ik heb ook al gezocht maar kon het niet vindne
heb net 2x 12 volt (55 watt) gelijkstroom halogeenspots gekocht.
ze zeiden daar dat ik ze niet op me lichtspoel mocht aansluiten(brommer) maar wel direct van me accu af mocht tappen.
dus wat doen ik.. ik hou een witten draad(das de + toch?) op de plus en de zwarte draad op de min..... helemaal nix.. en bij het andere lampje ook..
wat doe ik hier fout?

overingens.. de draden andersom houden had ook geen zin

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 13:57 ]

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:29

Bud_s

Team Anticimex & Lock

accu leeg

trouwens geen verschil tussen gelijkspanning of wisselspanning lampen mi
offtopic:
(voor de "slimme" jongens ... een LED is een diode ... geen lamp :) )

Verwijderd

Topicstarter
nee accu is vol
en heb het ook op de voeding van me pc geprobeerd..

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ja dit klinkt inderdaad stom, want dit heeft niks met computers te maken (lees de topics bovenaan nou eens een keer goed door. Dan weet je wat wel mag en niet mag, en kom nou niet met 'dit is elektronica' maar lees het goed door!).

Verder maakt gelijkstroom en wisselstroom voor een simpel spotje niet uit. Je moet gewoon direct de plus en de min van je accu afpakken en aansluiten op het lampie en evt. schakelaar ertussen. over de kleuren van de draden kan je beter bij een brommer forum terecht. Maybe staan die draden wel achter je sleutelcontact.

offtopic:
Ik ga hierna niet verder in op de discussie over de regels van GoT.

Alle elektronica moet computergerelateerd zijn. GoT is bedoelt voor computers en dan met name het tweaken ervan en dat willen 'we' graag zo houden. De bedoeling van deze regel is om er voor te zorgen dat andere zaken die hier niks mee te maken hebben hier niet de boel 'vervuilen' aangezien je daar andere forums voor hebt, die daar veel geschikter voor zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Tentacle1 op 11-03-2003 14:12 ]

System specs

Verwijderd

Topicstarter
ach kom op man.. als ik had gezegt dat ik ze in me case ging zetten had het wel gemogen?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

CME is alleen voor computer-gerelateerde elektronica, zie ook de moderatiepolicy.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.