PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Bij alle projecten waar de P4 het goed doet, is het zo dat we nog lang niet op 1 staan. Keuze genoeg dus, kies wat je leuk lijkt
[DPC] help conquer cancer @ WCG
http://www.seventeenorbust.com
Eventueel kan je ook kijken naar ECM factor project van ecompute.org
http://ecompute.org/factors
(hier doet DPC nog neit mee)
En als je toch P4's hebt en alleen dan nog een snelle internet verbinding en niet bang bent om wat japanse lettertjes te ontcijferen kan je ook meedoen natuurlijk met Cell Computing
www.cellcomputing.jp
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Verwijderd
Maar even serieus: kijk eens op SID, waar de meeste projecten vermeld staan en waar je ook kunt vinden voor welke systemen en welke OS's ieder project geschikt is.
Verwijderd
He ja, laten we vooral nog meer kleine projecten er bij doen. IMHO hebben we al genoeg hooi op ons vork met de huidige projecten.RIKZ schreef op 11 March 2003 @ 13:15:
Seventeen or Bust is ook een project misschien ter overweging
http://www.seventeenorbust.com
Eventueel kan je ook kijken naar ECM factor project van ecompute.org
http://ecompute.org/factors
(hier doet DPC nog neit mee)
En als je toch P4's hebt en alleen dan nog een snelle internet verbinding en niet bang bent om wat japanse lettertjes te ontcijferen kan je ook meedoen natuurlijk met Cell Computing
www.cellcomputing.jp
Hoe leuk is het als enige DPC'er een project te doen?
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 13:20:
[...]
He ja, laten we vooral nog meer kleine projecten er bij doen. IMHO hebben we al genoeg hooi op ons vork met de huidige projecten.
Als je jezelf nou niet kan vinden in 1 van de huidg lopende projecten waar de DPC al erg actief in is, maar je toch de DPC wilt steunen. Dan kan je toch ook naar kleinere projecten kijken?
heel klein ander projectje dan nog
http://personal.computrain.nl/eric/wondrous/index.html
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Ik waardeer je inbrengRIKZ schreef op 11 March 2003 @ 13:23:
[...]
Als je jezelf nou niet kan vinden in 1 van de huidg lopende projecten waar de DPC al erg actief in is, maar je toch de DPC wilt steunen. Dan kan je toch ook naar kleinere projecten kijken?
heel klein ander projectje dan nog
http://personal.computrain.nl/eric/wondrous/index.html
DPC was juist weer goed op weg om bij de top te blijven en dan open jij zo'n 'afkraaktopic'! Bij Sengent zijn ze echt wel bezig om die downtimes te verhelpen en te voorkomen, het is alleen een kwestie van tijd.
Team Switch is daar gejoined om DPC uit het slop te halen, en om meer mensen d2ol te laten doen, wat is gelukt! Maarja, met zo'n topic als dit dan vallen we natuurlijk gauw weer terug qua output...
Beetje lame topic imho...
hier ben ik het helemaal mee eens!!!!!!Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 13:20:
[...]
He ja, laten we vooral nog meer kleine projecten er bij doen. IMHO hebben we al genoeg hooi op ons vork met de huidige projecten.
we staan maar bij 2 projecten 1ste (RC5, ORG25), bij 2 projecten 2de (D2OL, MUON) en bij 2 projecten derde (ECC2, ORG24).
rest ons TSC #9, THINK #9, GNOME@H #6, FOLDING@H #16, SETI@H #28 en DISTRIBUTED FOLDING #13.
zoals je ziet zijn er genoeg projecten waar we niet in de top5 staan. Je hebt al keus geoeg, er zal toch wel iets zijn wat je ligt??
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
In combenatie met de post van MIST, kan hij zelf zo kijken waar hulp heel welkom is.My schreef op 11 March 2003 @ 13:38:
Volgens mij ging het Lief_Adje het erom op welk project(en) z'n P4's goed scoren...
Dat was iig de bedoeling van mijn post, niet geheel duidelijk dus
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
ECC2.
AMD op 2000 MHz 1100 Its/s
IP4 op 2000 MHz 880 Its/s
Dit is dus best een aardige score, zoals je ziet is de P4 hier dus niet veel langzamer dan de AMD met dezelfde frequentie. Wanneer we AMD-PR rating met de Intel MHz vergelijken scoren ze ongeveer gelijk.
ECC2 is dus een overweging waard.
Trouwens was er niet een verhuizing bij D2OL om de server naar de fysieke locatie van de TSC servers te verhuizen (of was dit al gebeurt?)
als ik eerlijk mag zijn, heb ik van vastlopende clients al maanden geen last gehad met TSCRIKZ schreef op 11 March 2003 @ 13:52:
Let er dan wel op dat TSC dezelfde software gebruikt (nou ja ongeveer dan he) als D2OL dus dat daar ook vast zittende clients bij zitten en af en toe de voedsel server uitvalt..
Trouwens was er niet een verhuizing bij D2OL om de server naar de fysieke locatie van de TSC servers te verhuizen (of was dit al gebeurt?)
offtopic:
CaLeX3000 schreef op 11 March 2003 @ 13:58:
als ik eerlijk mag zijn, heb ik van vastlopende clients al maanden geen last gehad met TSC
Ik heb ook nog nooit een vast gelopen client gehad bij D2OL maar misschien is dat wel toeval
D2OL heeft totaal geen enkele investeerder alleen Sengent zelf die volgens mij D2OL vooral is begonnen destijds om ervaringen op te doen met groot schalige distributed computing applicaties en om te zien of hun eigen ontwikkelde applicatie met servers goed hielden
Verwijderd
De andere projecten vind ik minder boeiend, omdat er niet echt een doel achter zit. Collectief op de volgende key beuken spreekt me niet echt aan, maar DPC zal ongetwijfeld weer hoge ogen scoren. Hoewel, zijn er inmiddels niet teveel projecten zodat de krachten te veel verspreid worden???
Succes iig!
Kijk maar eens op deze pagina, waar van alle projecten waar DPC actief in is in twee of drie regels wordt uitgelegd wat het is:
http://145.94.192.103/sid/faq.cfm
[DPC] help conquer cancer @ WCG
( En achter Genome zit een beter doel dan gewoon nummertjes kraken
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
"Na een fles whiskey op landscape"
Heb je een link naar een artikel daarover? Kan ik jou uitspraak even op waarde staven...Avier schreef op 11 March 2003 @ 15:14:
De grazers van Folding kunnen overigens stoppen. Voor de 'eiwit-vouw-simulatie' is inmiddels door de Israeli's een techniek ontwikkeld op basis van kernspinresonantie. Simulatie van een week teruggebracht naar minder dan een seconde (Technisch weekblad 7 maart jl.). Komt er toch weer rekenkracht vrij voor de andere projecten (toch ?).
-on-210x297
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
en daarop staat het niet, maa rje kan het blad wel nabestellen.
Bel voor een nabestelling of abonnement 023-5463973.
Verwijderd
Voor subteams is er idd niets aan om aan een non-DPC project mee te doen. Maar voor een individu kan het wel leuk zijn om in z'n eentje, met een gemiddelde computer de eer van DPC (proberen) hoog te houden.Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 13:20:
/me heb het hier over EON.
Als dat zou kunnen, graag.Avier schreef op 11 March 2003 @ 15:56:
Op technischweekblad.nl doen ze alleen een weergave van de hoofdverhalen. Krantje ligt hier voor me. Als het me ff lukt maak ik een scan en mail het je toe.
-on-210x297
En als Mobster overtuigt is, dan moet de rest van DPC ook overtuigt zijn...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Zelf heb ik ervaring met Genome@Home, waar DPC nog lang niet op nr.1 staat, zelfs dagelijks niet
Maar ik weet dat er ook andere projecten zijn, waarbij de DPC niet op nr.1 staat, dus ik zou zeggen kies wat uit!!@!
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
DPCquatar schreef op 11 March 2003 @ 16:19:
Mobster, deel wel even je bevindingen.
Yups, en zet ook effe dat artikel online.
(bij gebrek aan webspace: stuur maar door
't Ziet er wel een beetje telegraaf achtig uit moet ik zeggen.
Is dat blad niet copyrighted? Zo ja, dan kun je het toch niet zomaar over internet verspreiden??
Post jij eens die (wijze) info wanneer de scan al is gepost en niet van tevoren
Heeft de topicstarter als iets naar wens gevonden?
HahahaMarcyDarcy schreef op 11 March 2003 @ 18:49:
[...]
Post jij eens die (wijze) info wanneer de scan al is gepost en niet van tevoren![]()
Uiteraard heb ik wat verder gezocht over de prof. en zijn bevindingen en kwam toen op dit stuk terecht. Daarin worden de bevindingen al weer behoorlijk genuanceerdDe nieuwe scan-methode is 'quick & dirty' Dat is echter voldoende om snel te zien of een model van eiwitvouwing grofweg klopt.
Maar zover zijn ze dus nog niet.It might also make it possible, Frydman says, "to record NMR movies of dynamic systems--such as proteins folding and in vivo metabolism."
Was bezig om een posting te maken op het Distributed Folding forum, maar ben een klein beetje mijn password kwijt. I'll keep you posted...
Zoals al eerder gemeld: dat blad komt me nogal telegraaf achtig over.
Als je die stukjes op die site leest en daar dan onder ziet staan dat dat door de hoofdredacteur is neergezet...