DirectX 9 - games werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Voordat ik DirectX9 had geinstalleerd op mijn windows xp installatie, heb ik verschillende spellen kunnen spelen, waaronder NBA2003 en FIFA2003, maar ook het gratis spel Soldat.

Omdat ik graag ff wilde kijken hoe 3dmark2003 zich gedroeg met mijn systeem, had ik directx9 nodig. Dus geinstalleerd die zooi. 3dmark2003 draait nu wel, maar mijn games willen niet meer opstarten (monitor valt uit, en pc zit vast, hd ratelt niet meer, en geluid is er ook niet).

Is er een manier om dit op te lossen?? Dus gewoon weer terug gaan naar de oude directx 8.0? Want anders moet ik alweer windows xp opnieuw installeren...

voor de duidelijkheid, ik had dit probleem op twee pc's, met twee verschillende videokaarten, proc, en geheugen en moederbord. Alleen de monitor is gelijk gebleven. Een Belinea 10-30-20 (goedkoop 17inch model). Misschien dat het dus ook aan de monitor ligt, maar het ligt dus iig ook aan directx9, omdat het eerst allemaal wel goed werkte.

Dus, heeft iemand misschien een idee??

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

zoek eens goed op google. Daar vindt je vast en zeker wel iets met dezelfde bedoeling als Detonator destroyer. Zoek dus naar Dirext x removing prog ozid :P

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

system restore?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Notna schreef op 11 March 2003 @ 12:54:
zoek eens goed op google. Daar vindt je vast en zeker wel iets met dezelfde bedoeling als Detonator destroyer. Zoek dus naar Dirext x removing prog ozid :P
Direct X Buster is zo'n programma :)
Je kan er natuurlijk weer Direct X 8.1 op zetten, maar 9.0 hoort gewoon goed te draaien. Ik zou eerst eens andere drivers proberen.

The devil is in the details.

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Ik heb al verscheidene andere drivers geprobeerd (via 4in1, detonators), maar daar ligt het niet aan. Directx9 uninstallen gaat nog wel, maar DirectX8.1 downloaden voor windows xp bestaat toch niet... en m'n xp cd heb ik hier niet liggen.