Toon posts:

zalman 6000CU voor xp2700+

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
is die zalman cooler aan te raden voor een xp 2700+ ?

mijn 2de keuze is de volcano 7+ maar ik neem liever een stillere oplossing en heb toch al veel goeds gelezen van die cooler.

ik ben nie van plan om te overclocken ne heb op't moment 3 case fans (2in, 1out)

enneuh weet er soms iemand ne winkel waar ze deftige doorzichtige 92mm fans hebben?

btw: ik zou ook bv ne alpha kunnen nemen ofzo maar dat valt op't moment wa buiten mijn budget (max 45-50€, en liefst zou goedkoop mogelijk natuurlijk )

Verwijderd

kijk eens voor de zalman 5100 koper. die heb ik op mijn 2700+ zitten en die kan je heel stil zetten. als je hem op de harde stand zet valt het ook nog mee en houdt deze mijn 2700+ op 39 graden stressed

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik draai hier op het moment een 2400+ met 6000Cu, en dat gaat prima (45 graden uberstressed, meer omdat mijn casetemp hoog is...)
Met 2in en 1 out creeer je toch overdruk, en je kunt meen ik beter wat onderdruk hebben, maar dat terzijde... Je zou enkel wel de bijgeleverde 92mm fan erop moeten plaatsen en voor een 2700+ toch op bijna full speed moeten draaien om hem koel te houden... Dus dan zou ik er een stille 92mm fan bijkopen (of je 2e intake erboven hangen, ipv die, op full speed lawaaige, 92mm)

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Als je niet gaat overklokken is bijna elke koeler geschikt voor de AMD 2700+. Waarom zou je dan voor een duurdere koeler gaan, als er ook goedkopere beschikbaar zijn, die ook bijna geen lawaai maken.

Voor meer informatie hierover kun je het beste even bij je computerzaak op de hoek langs gaan, die hebben vast wel iets liggen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens wat coolerspecs en coolerreviews :)

Dit topic is gesloten.