blablabla.tweakers.net (hoe doen jullie dat)

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 11:51
Beste mensen van T.net.

Ik heb gezien dat wat ik ook voor de .tweakers.net zet, alles wordt geaccepteerd.

Ik heb zelf ook een NameServer maar heb dit nog niet voor elkaar gekregen.. Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit nu in zijn werk gaat¿

Alvast onwijs bedankt...

Merlijn

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euh, gewoon
*.tweakers.net IN CNAME www.tweakers.net.

en in je apache config dan *.tweakers.net als serveralias voor de servername www.tweakers.net gebruiken...

Volgens mij is dat niet echt moeilijk te vinden op het web :?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
ACM heeft je al een eind op weg geholpen, maar gezien dit je 1e post is even een paar tips waar je misschien wat aan hebt :)

Allereerst welkom op GoT. Wat ik je kan vertellen is dat je niet het juiste forum hebt gekozen om je vraag in te stellen. Bij deze wil je ik je eigenlijk vragen om eens onze FAQ te lezen, zodat je kan zien wat wij van je verwachten en hoe we met elkaar omgaan. Zo kun je er bijvoorbeeld lezen dat er verwacht wordt dat je zelf wat moeite doet voordat je je vraag stelt en dat we een redelijk goed werkende search hebben waarin je eerder gestelde vragen kunt vinden (waarschijnlijk is jouw vraag daar ook te vinden) :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 11:51
Allereerst; ACM... Bedankt voor je tip... Ga het direct proberen...

Voor wat betreft de FAQ's enzo... Sorry dat ik die niet eerst doorgelezen heb... Had dat idd moeten doen... :( Mijn fout... Ga het in de toekomst volgens de regels doen...

Bedankt allebei... ;)

Groetjes,

KK

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Alvast een tipje: groet geen gebruikers op het forum of op de Frontpage. Tweakers wensen elkaar sowieso het beste dus het is overbodig!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

tipje voor prog-konijn:

Niet overal op willen reageren. Renegade heeft de persoon al op de FAQ gewezen en daar staat het groet verhaal ook in.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.