Het volgende probleem ben ik tegengekomen bij een klant:
Aangezien hij voor het werk veel reist wilt hij de automatic reply instellen van de email.
Dit doe je door op www.planet.nl, bij Klantenservice te klikken op "mijn gegevens".
Hierbij wordt een cgi-script aangesproken "http://cgi02.planet.nl/cgi-bin/mutate.cgi".
Deze is blijkbaar alleen via een planet adsl/inbelverbinding op te roepen.
Nu is het probleem dat bij het laden van dit script de pc spontaan reboot!!

Het scherm slaat op zwart en wolla daar verschijnt het vertrouwde biosscherm.
Er staan daar twee pc's die bellen in met een ISDN modem.
Het vreemde is dat ik geen duidelijke oorzaak voor dit probleem kan vinden. Het heeft op beide pc's gewoon gewerkt. Daarna deed ineens pc1 het niet. Een maand later vertoont de andere pc hetzelfde probleem.
De pc's zijn gewone desktops qua hardware niets bijzonders. Er staat Windows XP prof SP1 met alle updates op. Wat betreft softwaar die zou kunnen interferen Norton antivirus 2002.
Bij Planet zijn ze ook niet zo snugger, ze dachten dat je de automatic reply kon instellen via webmail, wat helaas niet waar is. Verder was dit probleem niet bekend bij hun.
Kan iemand bij duidelijk maken waar dit te maken kán hebben??
eeuwige roem
voor diegene die hier zijn licht op kan laten schijnen
Aangezien hij voor het werk veel reist wilt hij de automatic reply instellen van de email.
Dit doe je door op www.planet.nl, bij Klantenservice te klikken op "mijn gegevens".
Hierbij wordt een cgi-script aangesproken "http://cgi02.planet.nl/cgi-bin/mutate.cgi".
Deze is blijkbaar alleen via een planet adsl/inbelverbinding op te roepen.
Nu is het probleem dat bij het laden van dit script de pc spontaan reboot!!
Het scherm slaat op zwart en wolla daar verschijnt het vertrouwde biosscherm.
Er staan daar twee pc's die bellen in met een ISDN modem.
Het vreemde is dat ik geen duidelijke oorzaak voor dit probleem kan vinden. Het heeft op beide pc's gewoon gewerkt. Daarna deed ineens pc1 het niet. Een maand later vertoont de andere pc hetzelfde probleem.
De pc's zijn gewone desktops qua hardware niets bijzonders. Er staat Windows XP prof SP1 met alle updates op. Wat betreft softwaar die zou kunnen interferen Norton antivirus 2002.
Bij Planet zijn ze ook niet zo snugger, ze dachten dat je de automatic reply kon instellen via webmail, wat helaas niet waar is. Verder was dit probleem niet bekend bij hun.
Kan iemand bij duidelijk maken waar dit te maken kán hebben??