[opera] pull-down menu's gaan niet meer weg.

Pagina: 1
Acties:

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 11:14

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Ik heb net opera op mijn oude vertrouwde NT4 bak geinstalleerd. Alles lijkt te werken alleen zijn de pul-down menus een beetje de spelbrekert.

Als je er eentje, vooral in t.net, heb aangeklikt gaat het niet meer weg. Ook omlaag en dan weer omhoogscrollen is geen oplossing.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Tweakers.net Frontpage Feedback
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande onze uitmuntende Tweakers.net Frontpage.
Deze staat dus verkeerd, maar komt vast wel een modje voorbij lopen die hem voor je moved :) . En de versie nummer van Opera is ook handig om te vermelden :)

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 11-03-2003 12:14 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

LA -> TFF

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Kun je iets meer vertellen? Welke Opera versie, welke exacte Win NT versie(dus iets meer als NT4) enz enz. Heb je daarnaast niets veranderd in het javascript gebruik van Opera?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 17:51

bloasfist

Slot-A Crew

Ik dacht dat dat t.net specifiek iets te maken had met de effects van de menutjes. Je kunt bij my.t.net instellen dat je geen fade effects wil. Dan was het geloof ik opgelost.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Dat klopt ja, das waar.
Op de Layout Settings-pagina staat hetvolgende:
Transparantie werkt uitsluitend in Gecko browsers (zoals Mozilla en Netscape 7) en Internet Explorer vanaf versie 5. Fading vereist een snelle pc en bij voorkeur Mozilla als browser. Fadende menu's werken niet in Opera!
jij zou je menu's dus in Opera moeten zetten op 'Niet Transparant'

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1