Eerst had ik er geen last van maar nu kraakt het ontzettend, kan dit komen door nieuwe detonator drivers? Ik heb bye the way een on board geluidskaart.
videokaart Geforce 4 4200
videokaart Geforce 4 4200
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:01 ]
Maar dat betekend dus dat het niet aan de boxen ligt als dit koptelefoon en andere boxen ook kraken.Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 08:11:
OOh, zal het straks ff proberen als ik thuis ben! Je hoort nog van me,
Yep, zowel met andere boxen als met koptelefoon krakend geluid.
Heb de set overigens pas 3 weken en nooit iets geks mee gedaan!! Hebben misschien 1 of 2 keer te hard opgestaan toen windows opstartte, maar verder nix!
Dat ligt eraan wat voor moederbord je hebt, d'r zijn verschillende on-board kaarten. Maar dit wordt een beetje beginners gedoe...Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:20:
Maar dat zou toch niet mogen na 3 weken! Waar kan ik een driver vinden van het on-board geluid?!
Okeej.. time-out.. even voor de duidelijkheid:Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:29:
Ik ben ook niet echt een PRO, heb een Geforce 4 4200, staan die drivers dus gewoon op de site?!
De wonderen zijn de wereld nog niet uitVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 16:34:
Het lag volgens mij toch aan de detonator drivers (wist niet dat het kon), want net heb ik 40.72 er weer op gezet, en nu klinkt het weer een stuk beter, nog niet zoals het hoort, maar jeh!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 21:35 ]
Jeuj... feestje!Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 18:47:
Ja, dat van die Geforce was het toppunt! Ik heb bij besturing voor geluid staan:
Avance AC'97 Audio, Legacy audiostuurprogramma's. het is opgelost: nieuwe Avance AC'97 drivers gedownload!!