Toon posts:

Philips A.2.310 / MMS213 kraakt

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Eerst had ik er geen last van maar nu kraakt het ontzettend, kan dit komen door nieuwe detonator drivers? Ik heb bye the way een on board geluidskaart.

videokaart Geforce 4 4200

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:03

Wallie

Herr

Lijkt me sterk he.. maar ja, installeer de oude eens terug dan :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Topicstarter
helpt niet, ik kan ook nergens drivers vinden van deze philips speaker set

• Wallie

Wallie

Herr

Drivers van een speakerset? :? Ohw.. is het soms een usb-speakerset? Een gewone speakerset heeft namenlijk helemaal geen drivers.

Maare, kraakt de speakers, of de geluidskaart? Kan je controleren door ff een andere speaker eraan te doen, of een koptelefoon erop aan te sluiten (rechtstreeks op de geluidskaart).

Verwijderd

Topicstarter
OOh, zal het straks ff proberen als ik thuis ben! Je hoort nog van me,

Yep, zowel met andere boxen als met koptelefoon krakend geluid.
Heb de set overigens pas 3 weken en nooit iets geks mee gedaan!! Hebben misschien 1 of 2 keer te hard opgestaan toen windows opstartte, maar verder nix!

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 14:01 ]

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 08:11:
OOh, zal het straks ff proberen als ik thuis ben! Je hoort nog van me,

Yep, zowel met andere boxen als met koptelefoon krakend geluid.
Heb de set overigens pas 3 weken en nooit iets geks mee gedaan!! Hebben misschien 1 of 2 keer te hard opgestaan toen windows opstartte, maar verder nix!
Maar dat betekend dus dat het niet aan de boxen ligt als dit koptelefoon en andere boxen ook kraken.
Tja goh.. installeer windows eens opnieuw :+. Of zoek eens een driver-update voor je onboard geluidskaart.

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb ook gekraak met mijn Philips speakersetje, maar dat ligt aan vervuilde contacten. Beetje contactspray erover doet wonderen. Ook de hoofdtelefoon kraakt wanneer ik de uitgang op de woofer gebruik.

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat zou toch niet mogen na 3 weken! Waar kan ik een driver vinden van het on-board geluid?!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:20:
Maar dat zou toch niet mogen na 3 weken! Waar kan ik een driver vinden van het on-board geluid?!
Dat ligt eraan wat voor moederbord je hebt, d'r zijn verschillende on-board kaarten. Maar dit wordt een beetje beginners gedoe...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook niet echt een PRO, heb een Geforce 4 4200, staan die drivers dus gewoon op de site?!

Verwijderd

Topicstarter
Het lag volgens mij toch aan de detonator drivers (wist niet dat het kon), want net heb ik 40.72 er weer op gezet, en nu klinkt het weer een stuk beter, nog niet zoals het hoort, maar jeh!

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:29:
Ik ben ook niet echt een PRO, heb een Geforce 4 4200, staan die drivers dus gewoon op de site?!
Okeej.. time-out.. even voor de duidelijkheid:
- Onboard sound zit op je moederbord.
- Geforce 4 4200 is een videokaart.
Dus als je drivers voor je geluidskaart zoekt, moet je niet drivers voor je videokaart zoeken.
Okeej.. ga nu maar eens uitzoeken wat voor moederbord je hebt :).

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 16:34:
Het lag volgens mij toch aan de detonator drivers (wist niet dat het kon), want net heb ik 40.72 er weer op gezet, en nu klinkt het weer een stuk beter, nog niet zoals het hoort, maar jeh!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat van die Geforce was het toppunt! Ik heb bij besturing voor geluid staan:
Avance AC'97 Audio, Legacy audiostuurprogramma's. het is opgelost: nieuwe Avance AC'97 drivers gedownload!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 21:35 ]

• Wallie

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 18:47:
Ja, dat van die Geforce was het toppunt! Ik heb bij besturing voor geluid staan:
Avance AC'97 Audio, Legacy audiostuurprogramma's. het is opgelost: nieuwe Avance AC'97 drivers gedownload!!
Jeuj... feestje! :)

Pagina: 1