Ik wil graag de XP Home look in XP prof hebben. Het gaat dus voornamelijk om het inlogscherm. Ik weet dat dit niet mogelijk is als je in een domain hanbt, maar het moet volgens mij wel mogelijk zijn als je Prof gewoon in een werkgroep gebruikt.
Verwijderd
Dan heb je ook een welcome screen, teminste, ik had die hier wel met xp-pro, voordat m'n server ook domaincontrollertje werd..
In het configuratie scherm -> Account settings -> "change the way users log on" is het ongeveer. Kweetnie uit m'n hoofd, en heb hier alleen 2k en NT..
In het configuratie scherm -> Account settings -> "change the way users log on" is het ongeveer. Kweetnie uit m'n hoofd, en heb hier alleen 2k en NT..
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 11:21 ]
Klopt helemaal, had je ook wel zelf kunnen uitzoeken, met F1Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 11:20:
Dan heb je ook een welcome screen, teminste, ik had die hier wel met xp-pro, voordat m'n server ook domaincontrollertje werd..
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
als je maar een user hebt aangemaakt op e XP pro pc, dan krijg je standaard geen loginscherm omdat ie dan gewoon onder het administrator acoubnt van je computer inlogd,
via user acount ofzoiets in het configuratiescherm kun je users toevoegen, wachtworod geven en zelfs een plaatje
dan moet het werken, werkt bij mij thuis ook
suc6
via user acount ofzoiets in het configuratiescherm kun je users toevoegen, wachtworod geven en zelfs een plaatje
dan moet het werken, werkt bij mij thuis ook
suc6