[power dvd]Geen geluid na 5 minuten bij dvd afspelen

Pagina: 1
Acties:

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik gebruik powerdvd 4.0 onder XP. Elke keer als ik een dvd kijk middels dit programma draait het 5 minuten perfect en dan valt ineens het geluid weg.

Soundblaster 128 (2x)
Geforce2 Mx400
amd 1400
windows xp
powerdvd
pioneer dvd-116

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Of iemand tips voor betere programma's of vergelijkbaren?

Verwijderd

Ik maak uit je post op dat je nog geen andere software hebt geprobeerd, probeer het eens in de Windows Media Player, als het probleem zich daar ook voordoet zou ik eens gaan kijken voor nieuwe drivers voor je hardware (DVD speler, Videokaart, geluidskaart).

Verwijderd

De probeerversie van PowerDVD ondersteunt 30 minuten video en 5 minuten 'multi-channel audio'; de geregistreerde versie is onbeperkt.

Verwijderd

als je niet-standaard AC3 filters installeert is je *kuch* legale versie van PowerDVD de weg kwijt en heb je wel limitless video maar maar 5 minuten audio.
powerdvd opnieuw installeren.

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:21
Martin82 weet niet wat er aan de hand is, en zijn oplossing lijkt me dan ook niet helemaal relevant. Mora daarentegen heeft volgens mij wel gelijk. De trial kun je gewoon downloaden en geeft idd maar 5 minuten geluid. Wat ik alleen niet helemaal begrijp is het volgende: je hebt een nette Geforce2 kaart. Daar heb je toendertijd toch wel een cd bij gekregen met een software matige dvd player? dat kreeg ik zelfs bij mn Geforce256 SDR lang, lang geleden. Ik stel voor om op zoek te gaan naar of de volledige versie of een gratis speler op te zoeken. Overigens heeft windvd ook zoiets als beveiliging. dus daar hoef je ook geen trial van te dl-en.

Verwijderd

Ikke nie wisten dat het een trial was O-)

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Dus als ik het goed begrijp:

Ik heb dus de full version nodig voor langer dan 5 minuten audio, en langer dan 30 minuten video.
Maar volgens mij red ik me wel dan.

PS:
Hoe zit het betreft die AC filters 3 posts hierboven? Hoe zit het, en beter nog wat zijn het :?
Pagina: 1