Vox Supreme Novo 6 met PC-MMC

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Wie o wie heeft er ervaring met pc-mmc van KPN?
Ik heb dit tooltje namelijk, met een modem en alles. KPN heeft dit een aantal maanden geleden op en systeem geinstalleerd en alles werkte perfect.
Nu is die pc gestolen en moet die software op een nieuwe pc komen te staan. Ik krijg het echter met geen mogelijkheid voor elkaar....

Materiaal:
*) telefooncentrale: VOX Supreme Novo 6 Release 3.1
*) "modem" naar centrale: ?? (V24 aansluiting, type:4093 Option V24-CTI Graphite - meer info op verzoek)

Situatie:
Modem in D352 systeemtoestel. PBX bereikbaar op nummer 739. eigen nummer 703. Tool geinstalleerd, probeert verbinding te maken met modem. Krijgt echter geen verbinding met modem (geeft time outs, ophogen tijd geeft geen resultaat: Heb het geprobeerd tot 180 seconden!). Password voor admin en bediening aanwezig. Installatie is uitgevoerd volgens boekje van KPN.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe de installatie zou moeten? Of heeft iemand een uitgebreide handleiding (met troubleshooting guide) voor PC-MMC?

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 21:05
Probleem is opgelost.
Het blijkt erg belangrijk te zijn om in PC-MMC de COM-instellingen EXACT in te stellen zoals ze in de handleiding staan. Dit geldt ook voor de snelheid!!!

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
TheDancer schreef op 13 maart 2003 @ 20:27:
Probleem is opgelost.
Het blijkt erg belangrijk te zijn om in PC-MMC de COM-instellingen EXACT in te stellen zoals ze in de handleiding staan. Dit geldt ook voor de snelheid!!!

Dat is inderdaad een vereiste ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TheDancer schreef op 13 March 2003 @ 20:27:
Het blijkt erg belangrijk te zijn om in PC-MMC de COM-instellingen EXACT in te stellen zoals ze in de handleiding staan.
Maar dat geldt voor alles :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.