[Office XP] Powerpoint start niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:38

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Ik moet vandaag een presentatie maken, en daar gebruik ik meestal Powerpoint voor. Maar tot mijn grote verbazing werkt het programma niet meer! Terwijl ik vorige week nog een presentatie gemaakt heb.
Het probleem:
Als ik powerpoint start krijg ik na een tijdje zo'n leuke melding dat ie een fout veroorzaakt heeft en of je zo'n report wil sturen. Daarna start je hem in de 'save mode' maar dat werkt ook niet, en daarna krijg je die repair functie, en die heb ik ook uitgevoerd, maar nog steeds geen succes.
Ik ben er al achter dat als ik onder een andere user inlog (een nieuwe lokale user) het programma wel werkt! :?

Ik heb al powerpoint verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar precies hetzelfde. Dit alles gebeurt op een Win2k laptop met een P4 1,6 en 256mb ram.

Kent iemand dit probleem? of weet iemand de oplossing?

Inderdaad...

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:34

Kappie

Tell me your secrets...

Lijkt mij een rechtenprobleem. Welke rechten heeft jouw user?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Alle rechten, Administrator. Dat is de user die ik altijd gebruik.
Maar als het een probleem met rechten is dan mag Powerpoint toch niet vastlopen?

Inderdaad...

• SigmundFreud
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

SigmundFreud

Sic transit gloria mundi

Het lijkt me een probleem met een van de settings/files die bij de oorspronkelijke user horen. Als je Powerpoint start (of een ander Office-programma) laadt hij een aantal startup-files (bij Word normal.dot bijvoorbeeld). Check dus in c:\documents and settings eens of je onder 'office' wat kunt verwijderen.

...maar ik heb een bel op mijn fiets

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
Nog geen succes. Ik heb alle files die bij powerpoint horen van deze user en de default user weg gehaald, maar nog steeds hetzelfde probleem :(

Inderdaad...

• Roy

Roy

Hobbies?

Topicstarter
En nog steeds werkt ie niet, ik heb hem nog een keer opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds precies hetzelfde.

Iemand nog een idee?

Inderdaad...

Verwijderd

Zelfde probleem. office update, opnieuw geinstalleerd etc etc.
Nog geen oplossing ?
Pagina: 1