Toon posts:

Teller bij AShosting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website bij AShosting.nl. Nu kan ik als webmaster heel mooi kijken naar de stats enzo maar nu wil ik eigenlijk een teller op de website zodat de bezoekers kunnnen zien hoeveel bezoekers er al zijn geweest.

Nu heb ik een emailtje naar AShosting gestuurd en ik kreeg als antwoord :

"Ja het zou misschien wel kunnen met een php-scriptje maar ik ben leek in php"

Daar heb ik dus niet zoveel aan. Ik kan wel een beetje php maar het probleem is dat ik alleen bij die stats kan komen via domeinnaam/stats en dan moet ik nog mn username en wachtwoord invoeren.

Heeft iemand misschien ervaringen met een teller maken voor zo'n soort site, of misschien een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken ?

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom zoek je niet een of andere gratis dienst op? Weet zo 123 niet een naam, maar daar is Google voor.
Als je het per se zelf wil doen, moet je zelf zo'n telscript maken: php-file die counter leest en ophoogt en een plaatje met de count genereerd en vervolgens [img]"counter.php"[/img] in je pagina opnemen...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

http://www.thecounter.com > Heb je daar al gekeken of naar alternatieven gezocht? Of wil perse zelf iets maken? Gewoon een getal lezen uit een tekstfile; een (1) bij op tellen en weer schrijven. Vervolgens die pagina oproepen vanaf elke andere pagina. Kijk ook eens op www.PHP.net en houdt in je achterhoofd dat script requests niet worden gewaardeerd :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer