Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Waarschijnlijk schrijft hij de mail weg in een swap-file. Vandaar de HDD activity. Mischien een de-frag of een uitbreiding van je swapfile? Zal vast voor minder geratel zorgen.
Verwijderd
Ik vind het behoorlijk veel hoor :-) Mogelijk moet je comprimeren, dat zou al aardig wat ruimte schelen. Vraag me niet hoe dat ook weer moet, ik gebruik Groupwise :-)
Ik heb zelf ook een grote .pst file, zelf groter als die van de TS 
Ik ondervindt ook dezelfde problemen, ik comprimeer/compact mijn .pst file vaak genoeg, maar dat mag niet baten. Het lijkt er naar mijn idee steeds meer op dat outlook niet bedoeld is voor zulke grote mail files.
Ik ondervindt ook dezelfde problemen, ik comprimeer/compact mijn .pst file vaak genoeg, maar dat mag niet baten. Het lijkt er naar mijn idee steeds meer op dat outlook niet bedoeld is voor zulke grote mail files.
Het is een aardig groot bestand. Ik had op een gegeven moment ook een .pst file van 600 Mb. Die heb ik toen gesplitst, omdat ik het niet prettig vond werken. Ik weet alleen niet meer wat er langzaam was. (opstarten of iets anders)
Mijn tip: verdeel je mail over verschillende pst files, bijvoorbeeld per jaar of klant oid. Dat is ook een stuk veiliger, mocht er ooit een pst file corrupt raken, ben je niet meteen alles kwijt.
Mijn tip: verdeel je mail over verschillende pst files, bijvoorbeeld per jaar of klant oid. Dat is ook een stuk veiliger, mocht er ooit een pst file corrupt raken, ben je niet meteen alles kwijt.
wokkie15620 schreef op 11 March 2003 @ 09:50:
Het is een aardig groot bestand. Ik had op een gegeven moment ook een .pst file van 600 Mb. Die heb ik toen gesplitst, omdat ik het niet prettig vond werken. Ik weet alleen niet meer wat er langzaam was. (opstarten of iets anders)
Lijkt me een goed plan! Ik heb even zitten kijken, maar ik kan niet vinden hoe je een folder in Outlook in een afzonderlijke file zou moeten zetten.. Kan je het me uitleggen?
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Tuurlijk, als eerste moet je even zorgen dat je je folders kunt zien: view>folder list. Dan zie je links van het midden een lijstje met foldersBurat schreef op 11 March 2003 @ 11:55:
[...]
Lijkt me een goed plan! Ik heb even zitten kijken, maar ik kan niet vinden hoe je een folder in Outlook in een afzonderlijke file zou moeten zetten.. Kan je het me uitleggen?
Daarna moet je een (of meerdere) .pst files aanmaken via file>new>personal folder file.
Daarna kan je folders sleuren en pleuren in die folder list. Niet al te veel selecteren per keer, want het kan ff duren.
That's it...
EDIT: Met een beetje slim indelen kan je pst files maken waar niets meer in wijzigt, bijvoorbeeld voor 2001. Die kan je op CD branden als backup.
[ Voor 11% gewijzigd door wokkie15620 op 11-03-2003 12:15 ]
Pagina: 1