Iedere systeembeheerder/netwerkbeheerder heeft welleens gehoord van Remote Admin, een programma op andere pc's op afstand te bedienen/beheren. Wij als Automatiseringsbedrijf gebruiken dit programma in ons hele LAN/VPN netwerk om support te bieden. Maaaarrrr....
Na een half jaar heb je al een hele iplijst van klanten/gebruikers in je Remote Admin programma staan en 5 collega's van je ook al, maar deze lijsten zijn niet hetzelfde.
Graag willen we deze lijst kunnen exporteren o.i.d. zodat mijn collega's ook dezelfde lijst in hun Remote Admin programma hebben.
Ik heb al wat onderzoek gedaan in het register en gevraagd bij onze programmeur, maar we konden niet iets vinden om dit op te lossen, dus post ik hiereens of jullie misschien een idee hebben of hier ervaring mee hebben?!?!?
Alvast bedankt voor de tips enzowwww
Graag willen we deze lijst kunnen exporteren o.i.d. zodat mijn collega's ook dezelfde lijst in hun Remote Admin programma hebben.
Ik heb al wat onderzoek gedaan in het register en gevraagd bij onze programmeur, maar we konden niet iets vinden om dit op te lossen, dus post ik hiereens of jullie misschien een idee hebben of hier ervaring mee hebben?!?!?
Alvast bedankt voor de tips enzowwww