Mivoc SW1000

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
http://www.mivoc.com/htmlfiles/Msw1000.htm

Over die heb ik het dus.
Ik ben niet al te rijk en de bass moet ook niet te hard zijn, is mijn moeder toch niet blij mee :P
Als ik uit huis ben koop ik wel weer wat harders.

Mijn opstelling nu op mijn kamer:
Een philips stereo met 2 x 100watt.

Verder afmetingen: 3x5 meter

Mijn stereo geeft nu wel lekker geluid kwa midden en hoog daar ben ik zeer tevreden mee. Het punt is dat ik gewoon wat ondersteunende bass erbij wil.

Verder heeft mijn stereo nu een cinch aansluiting voor een aktieve sub.
Weet iemand toevallig ook of deze mivoc zo kan worden aangesloten en of deze kan voldoen in mijn kamer.

Over budget: ik wil eigenlijk niet meer betalen dan dit.. :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft of het goed is voor je kamer. Ja ik denk het wel, en zelfs meer dan genoeg. Ik zelf heb ongeveer de zelfde afmeting van kamer 4 x 5 en heb zelf een beetje overdone sub maar ja oog op toekomst :)
Of je deze mivoc kan aansluiten durf ik je niet te zeggen. Ik neem aan dat je een tulp uitgang hebt op je versterker. Zo ja dan denk ik dat het wel mogelijk is om deze sub aan te sluiten. Ik zou gewoon even kijken welke winkel dit merk verkoopt, en beter nog dit type. Tja en dan gewoon even kijken of de aansluiting van je versterker een tulp is... Zo ja dan verwacht ik weinig problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De aansluiting van mijn versterker is ook een tulp :)
Het gaat erom dat de mivoc er 1 heeft, maar ik zal conrad wel even mailen voor die vraag anders...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede subwoofer heeft een tulp ingang, en ik ga er ook van uit dat hij dit ook heeft, maar een belletje plegen is inderdaad even handig. Veel suc-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja , dat heeft ie, ik heb deze sub zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zijn er ondertussen al meer mensen die met deze subwoofer ervaring hebben?
Hij staat nu bij de conrad voor 155 Euro. De zilveren en beuken versie zijn niet meer leverbaar alleen de zwarte nog. Zijn er misschien mensen die weten of hij vanuit Duitsland leverbaar is, voor een lagere prijs?

Hier een linkje naar de specs omdat die in de beginpost niet meer klopt.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Pagina: 1