[user] +2 inzetter.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=721554

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=721572

Beide gestart op +2 en IMHO nou niet echt nodig om een mening op +2 te starten.

Daarbij staan er in de hele draad een hoop reacties te hoog en ja, ook sommige van mijn eigen reacties vallen daar wel onder. ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
het hele draadje mag nog wel wat aandacht

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:46

botoo

💀 too old to die young

GA!S, dat een user zijn post op +2 wilt starten behoort nu eenmaal bij de mogelijkheden op de FP, als het moderatiesysteem het niet eens is met de hoogte van de score word dat ongetwijfelt bijgeschaafd.
In het geval van de twee url's van jou vind ik dat ze best op +2 (of meer?) mogen blijven staan.

btw: het is imo geen mening, maar een stukje praktijkervaring wat Schönhose uitdraagt, en wmb slaat hij de spijker nauwkeurig op z'n kop.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Dit is ook zo'n standaard +2 postert

terecht op +2 posten vind ik nooit een probleem, maar dit bijvoorbeeld kan echt niet.

Kijk maar eens naar de hele lijst. De meeste worden overigens door het modsysteem braaf rechtgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
+2 doe je als je nuttige info toe hebt te voegen. Links die je niet mag missen, absoluut relevante informatie e.d. Een eigen mening is IMHO zelden een +2 inzet waardig.
btw: het is imo geen mening, maar een stukje praktijkervaring wat Schönhose uitdraagt, en wmb slaat hij de spijker nauwkeurig op z'n kop.
Het feit dat hij jouw mening deelt maakt het nog geen absolute waarheid :P

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

GA!S schreef op 11 March 2003 @ 09:45:
+2 doe je als je nuttige info toe hebt te voegen. Links die je niet mag missen, absoluut relevante informatie e.d. Een eigen mening is IMHO zelden een +2 inzet waardig.
Die mening deel ik met je, maar het systeem maakt het nu eenmaal mogelijk.

Sja, meningen maken idd geen waarheid,
dat kom je vaker tegen he? :+
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik zelf gepost in deze thread. Wat betreft de 2 posts waar Ga!s naar verwijst ben ik het met hem eens. Het zijn idd gewoon meningen en ze zijn niet echt een aanvulling ofzo. Wmb zijn dat gewoon standaard 1 posts. Ze voegen niet echt veel toe maar ze mogen blijven staan omdat ze toch enigzins nuttige informatie bevatten. Absoluut geen +3 waard zoals Botoo suggereerde:
botoo schreef op 11 maart 2003 @ 09:24:
In het geval van de twee url's van jou vind ik dat ze best op +2 (of meer?) mogen blijven staan.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

eerste:
IMHO allemaal geen reden om >200 euro per licentie te verspillen, alleen omdat onze Schoevers Tiep Miep gewend is om met MS Office te werken. En dit alles JUIST in het bedrijfsleven, aangezien die het moeten hebben van winst maken!
Heb je nou al eens uitgerekend hoeveel tijd die tiepmiep mag verklooien voordat het prijsverschil van 125 � volledig verdampt is?
Precies, minder dan een middagje. Dus als ze, bij wijze van aanloop probleem, een week lang elke dag een uurtje productiviteitsverlies heeft, is StarOffice al duurder dan MS Office
tweede:
Een tiepmiep in dienstverband kost niets meer en niets minder dan haar maandsalaris
Een tiepmiep in dienstverband kost dus veel meer dan alleen haar maandsalaris.
D'r loopt voor die tiepmiep namelijk ook zo'n eigenwijze druiloor van een systeembeheerder rond, en zijn salaris moet je dus netjes verdelen over het aantal interne klanten wattie heeft, net als de kosten van de leaseauto van z'n manager.
Verder zit ze op een stoel achter een buro (geen van beide zijn gratis) en die PC op haar buro kost ook een aardig duitje. Dan met de kachel nog branden, het kantoor gehuurd, d'r WAO, AWW, AWBZ, WW en ziekenfondspremies moeten betaald worden en ze wil vakantiegeld en een kerstgratificatie. Geloof nou maar dat de kosten van die tiepmiep ruim boven de 6000 €uro per maand uitkomen
De ge'sub'te stukjes zijn voor rekening van de poster maar wat het overige betreft is het geen mening, maar een feit (* botoo heeft zelf personeel, en dat kost echt wel wat meer dan een salaris alleen, maar er komt natuurlijk veel meer bij kijken als je dat in een urenberekening om wilt zetten).

Dat je binnenkort waarschijnlijk periodiek bedragen aan MS over mag gaan maken, waardoor het mogelijk wel loont om naar een ander OS/Office pakket over te stappen, is in die discussie nog niet ter sprake gekomen, maar daar gaan we het hier niet over hebben.

Beide posts zijn eigenlijk een verlengde op elkaar en hoeven wmb niet alletwee extra goed beloond te worden, naast elkaar bekeken zou ik de eerste op +1/+2 en de tweede op +2 willen zien.

Voor de duidelijkheid, ik heb ze slechts eenmaal gemodereerd zonder ze daardoor hoger dan +2 te laten komen. Hetgeen Skin "suggereerde" noemde was het ventileren van mijn persoonlijke mening. Wanneer er anderen zouden zijn die de post meer waard vonden, dan zou ik daar dus (tot een bepaalde hoogte) ook mee kunnen leven :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1