Hoi allemaal,
ik moest laatst, noodgedwongen, mijn HD formateren. Op zich geen probleem natuurlijk totdat ik bij de modem installatie kwam.....
Ik krijg het niet meer voor elkaar de modem aan de praat te krijgen!
De situatie nu is als volgt:
in het bios staat com1 op 3F8 IRQ4 en com2 staat op disabled. In het apparaatbeheer (ja ik heb nog Win98SE) staat com1 samen met de LPT1.
De modem (soft56K Conexant) wordt wel gewoon geinstaleerd maar op com2.
Als ik diagnotische gegevens doe, klikt de modem en krijg ik netjes een lijst te zien. De modem doet het dus. Maar als ik verbinding wil maken met internet krijg ik de bekende 630 foutmelding!
Als ik de modem op com1 instaleer doen de diagnotische gevens het niet eens!
Als ik com2 in het bios op 2F8 zet blijft de pc hangen bij het opstarten!
De modem in een ander PCI slot resulteert in een melding, bij het opstarten, dat het PCI slot gedeeld wordt met mijn promise controller.....
Waar gaat het bij mij mis, sla ik ergens een stap over?
Alle hulp/tips/oplossingen zijn welkom!
Magic
ik moest laatst, noodgedwongen, mijn HD formateren. Op zich geen probleem natuurlijk totdat ik bij de modem installatie kwam.....
Ik krijg het niet meer voor elkaar de modem aan de praat te krijgen!
De situatie nu is als volgt:
in het bios staat com1 op 3F8 IRQ4 en com2 staat op disabled. In het apparaatbeheer (ja ik heb nog Win98SE) staat com1 samen met de LPT1.
De modem (soft56K Conexant) wordt wel gewoon geinstaleerd maar op com2.
Als ik diagnotische gegevens doe, klikt de modem en krijg ik netjes een lijst te zien. De modem doet het dus. Maar als ik verbinding wil maken met internet krijg ik de bekende 630 foutmelding!
Als ik de modem op com1 instaleer doen de diagnotische gevens het niet eens!
Als ik com2 in het bios op 2F8 zet blijft de pc hangen bij het opstarten!
De modem in een ander PCI slot resulteert in een melding, bij het opstarten, dat het PCI slot gedeeld wordt met mijn promise controller.....
Waar gaat het bij mij mis, sla ik ergens een stap over?
Alle hulp/tips/oplossingen zijn welkom!
Magic