[Outlook XP] 2 x hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
De search leverde het gevraagde antwoord helaas niet op dus vandaar deze post.

Het volgende gebeurd wanneer ik meer als 1 hotmail account instel onder Outlook XP:
- met één account werkt alles perfect echter wanneer ik en nog een toevoeg dan duurt het een eeuwigheid om outlook op te starten vervolgens komt outlook met de volgende melding: kan geen verbinding maken met de server http://services.msn enz. is momenteel offline.
Ik kan nu wel email verzenden en ontvangen met het account dat ik als eerste heb toegevoegd maar met het 2e acount dus niet dat levert de volgende foutmelding op:
Bij taak Hotmail (1): Map:Postvak IN Bezig met synchroniseren van headers. is een fout (0x800CCC19) opgetreden: Er is een time-out opgetreden tijdens het communiceren met de server.
Dit probleem doet zich niet voor met meerdere pop3 adressen

Ik draai outlook XP met sp1 & sp2 onder windows XP

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?

Verwijderd

ik zou je adviseren een ander email programma te gebruiken. Neem bv eudora of pegasus mail. Is ook meteen minder gevoelg voor virussen.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
Voor zover ik weet hoort pop3-ophalen van je hotmail sinds kort alleen nog tot de mogelijkheden als je betalend gebruiker bent. Je e-mail programma kan in dit geval het probleem niet zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door yohan op 11-03-2003 01:48 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:02
Ik snap dat een ander programma beter zou kunnen werken maar ik heb nu dit probleem met outlook & hotmail en dat wil ik graag oplossen. Verder werkt outlook met hotmail niet via pop3 maar een http verbinding. Zoals al gezegd gaat het met slechts 1 hotmail account wel goed dus dat is het probleem niet.

Verwijderd

zelf werk ik hier met Outlook express om 3 hotmail accounts openen.. werkt wel goed. outlook heb ik ooit geprobeert maar vond ik minder werken.. duurde langer om te syncronizen..

en voor Yohan.. dit heeft niets met pop3 temaken. wat jij bedoelt is via hotmail een pop3 account te openen.. dat is precies het omgekeerde... het e-mail programma is in dit geval Wel het probleem, probeer outlook express dus eens..

even ter informatie.. er is geen ander programma dat hotmail via de HTTP manier kan openen..

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 11:32:
zelf werk ik hier met Outlook express om 3 hotmail accounts openen.. werkt wel goed. outlook heb ik ooit geprobeert maar vond ik minder werken.. duurde langer om te syncronizen..

en voor Yohan.. dit heeft niets met pop3 temaken. wat jij bedoelt is via hotmail een pop3 account te openen.. dat is precies het omgekeerde... het e-mail programma is in dit geval Wel het probleem, probeer outlook express dus eens..

even ter informatie.. er is geen ander programma dat hotmail via de HTTP manier kan openen..
Dan heb je het mis! Er zijn namelijk zat oplossingen voor:
MrPostman
Gotmail
web2pop
Topicstarter, kijk er is naar zou ik zeggen...

[ Voor 5% gewijzigd door Boomerang op 11-03-2003 14:47 ]

Verwijderd

ik zit met exact het zelfde probleem.

Is hier in de tussentijd al een oplossing voor gevonden??

Verwijderd

En ook ik heb hetzelfde probleem

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik weet dat het omhoog kicken van threads niet echt gewenst is. Maar toch vraag ik me af of de gebruikers een oplossing hebben gevonden, want ik werk nu met Office XP 2003 alleen daar krijg ik het ook niet voor mekaar om 2 verschillende hotmail-adressen uit te lezen.

En ik kan helaas niet terugvallen op Outlook Express gezien een installatiefout die daar in zit. Bovendien gebruik ik de agenda en taken van Outlook XP 2003 enorm veel, dus overstappen is geen mogelijkheid.

Wat ik wel heb gevonden op de Knowledge base van Microsoft is het volgende:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;325114
Oorzaak
Outlook 2002 ondersteunt slechts één Hotmail-service per profiel.

[ Voor 21% gewijzigd door Red op 05-03-2004 22:40 ]

Verwijderd

gebruik iets als hotmail popper als mailserver voor je hotmail en haal het van daaruit op. werkt bij mij prima (met 1 account overigens, voor de rest gebruik ik een oude versie van mailwasher)

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ja, okay..... maar kan ik dan in Outlook wel gewoon aangeven dat hij de mail op de server moet laten staan, aangezien de 2e mailaccount door meerdere personen wordt gelezen.

Verwijderd

Zit je achter firewall of zo? Me dunkt dat het probleem niet direct aan OE ligt maar eerder aan je internetverbinding/isp.

Verwijderd

desnoods doe je je prive mail via hotmail popper en de gezamenlijke via outlook http

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Hoe komen jullie aan outlook XP ??? Nog nooit van gehoord, draai gewoon lekker Outlook Express 6 die werkt perfect waar om problemen opzoeken als het ook makkelijk kan.

Ps ik heb 3 hotmail account en 1 planet geen probleem :*)

Verwijderd

Smattie schreef op 05 maart 2004 @ 23:04:
Hoe komen jullie aan outlook XP ??? Nog nooit van gehoord,
offtopic:
kun je kopen, in de boekhandel ofzo. of het los verkrijgbaar is weet ik niet, maar het zit al jaren in office

Verwijderd

Boomerang schreef op 11 maart 2003 @ 14:29:
[...]

Dan heb je het mis! Er zijn namelijk zat oplossingen voor:
MrPostman
Gotmail
web2pop
Topicstarter, kijk er is naar zou ik zeggen...
de proxy van foxmail kan dit ook zelfstandig... is maar 164 kB groot.....
localhost als pop invullen, zorgen dat FoxHot.exe geladen is en je kunt zonder een enkel programma verder te installeren in principe met elk mail programma Hotmail ophalen (verzenden gaat immers via de normale smtp).
Foxmail: als je het hele programma wilt, er is zelfs een NL versie met een UK-support site gerund door een Nederlander....
http://www.hazeleger.net/...YaBB.pl?board=SuppFoxMail
dowloads via het menu:
http://www.hazeleger.net
Foxmail is multi-account....
Pagina: 1