Ik heb de volgende code in mijn index.html staan. Opzich werkt dit prima. Maar nu was ik eens aan het kijken op computers met een andere versie van IE (met cookies aan of uit) en nu was het zo dat mijn pagina niet over doorlaadde.
Is er misschien een manier om meteen naar window.location.href = url; te gaan wanneer er een andere browser gebruikt wordt of wanneer cookies niet aanstaan zodat hij toch naar de goeie link gaat en niet blijft hangen ?
Is er misschien een manier om meteen naar window.location.href = url; te gaan wanneer er een andere browser gebruikt wordt of wanneer cookies niet aanstaan zodat hij toch naar de goeie link gaat en niet blijft hangen ?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> var expDays = 30; var exp = new Date(); exp.setTime(exp.getTime() + (expDays*24*60*60*1000)); var myCookie = GetCookie('site'); if (myCookie != null) { switch (myCookie) { case 'english' : url = 'en_index2.html'; SetCookie('site', 'english', exp); break; case 'dutch' : url = 'nl_index2.html'; SetCookie('site', 'dutch', exp); break; } } if (myCookie == null) { SetCookie('toolshed2', 'dutch', exp); url = 'nl_index2.html' } window.location.href = url; // End --> </script> |