Toon posts:

WinME wordt scheel???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleempje (voor normaal user begrippen maar ja voor windoos zal ut wel normaal zijn)

Het is namelijk zo:
Ikke wilde server pctje inmekaar zetten. naja enfin WinME instal gedaan via me Plextor 8x4x32x fikker.
Toen hij de eerste keer wilde booten had ie nog wat files nodig veur de afronding ofzo maarre waar was mijn cdrom gebleven????
Hij was er opeens niet meer en tot op heden heb ik hem/haar niet meer terug gezien :'(

Het vreemde is dat de bios hem wel degelijk herkend :?
Hoe ken/kan ik dit oplossen want ik moet heel nodig ff wat backupjes maken van euhhh me word en excel collectie :)

Verwijderd

Ja vaag probleem heb ik ook gehad en is een reden geweest om niet te upgraden naar ME. Is best wel irritant als je af en toe wel maar meestal niet de beschikking hebt over de noodzakelijke drives. Helaas dus geen oplossing gevonden, waarschijnlijke buggie in ME. Suc6 dermee ;)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
is het een scsi fikker? dan kan je de DOS drivers laden
zie de support page van adaptec voor de drivers en instellingen in de config.sys en autoexec.bat

Verwijderd

Topicstarter
Godver :(

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Zorg iig dat DMA uitstaat voor je fikker!

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
Nee tis gewoon een ide brander, ik zat zelf al te denken of er iets met de controller ofzo is want me zipdrive ziet ie ook niet?
Verder zijn de slave/master instellingen wel goed.
Oh ja het is een Socket7 mobo met ALI chipset, kweenie of dat wat uitmaakt?

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
naar mijn id is ME ook niet ontwikkeld voor server doeleinden, hier is w2k voor, toch zou ME je fikker moeten zien,al getracht om reg terug te zetten naar het tijdstip dat je brander nog zichtbaar was ?

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 13:42
Dat had ik vroeger ook altijd met win95 en een paar keer met win98.

Net na de installatie als die om drivers enzo vroeg en je wilde effe browsen dan kon je de cdrom niet eens zien. na herstarten zag ie hem soms wel, errug vaag.

Je kunt ook gewoon de files copieeren(dus als er om drivers wordt gevraagd gewoon cancellen) naar de harde schijf en daarvandaan installeren.
Pagina: 1