sms sturen met msn

Pagina: 1
Acties:

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 20:49
het kan dus nu wel
ik heb zelf een dutchtone abo en me vriendin kan naar mij sturen,
en ik niet naar haar?
althans die komen niet aan en dat is een libertel
hoe kan dit?
heeft libertel dit geblokkeerd ofzo?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:48

Zoefff

❤ 

Niet alle providers ondersteunen het. Staat ergens in de licence agreement van microsoft welke providers het ondersteunen volgens mij (en het kost nog geld ook d8 ik).

Net zoals dat ze andere smsjes van internet zoals hotsms of icq ook blokkeren. Vroeger kwam altijd alles aan, maar nu niet meer :'(

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:21
met welke plugin doe jij dat dan? ik ken er geeen een.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
gomaster schreef op 11 maart 2003 @ 16:48:
met welke plugin doe jij dat dan? ik ken er geeen een.
Die Plugin die je ook gebruikt om te zien of je nieuwe e-mail berichten hebt... (moet die andere persoon wel z'n 06-nummer in z'n account hebben staan.. kan je instellen ergens)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kost deze service nu iets? Of sturen ze gewoon braaf eventuele mailtjes naar je telefoon?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
Hmmm volgens mij was hij gratis... Ik denk niet dat iemand moet opdraaien voor de kosten als iemand anders zit te spammen naar je mobiel.

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 19:52
heeft libertel dit geblokkeerd ofzo?
Van de site van MSN Mobile:

MSN Mobile is geschikt voor: Hi, KPN Mobile, O2, DutchTone en T-Mobile (Ben).

Kosten:

Kosten: raadpleeg de voorwaarden en bepalingen van het telecombedrijf van je mobiele telefoon (of telefoonleverancier) voor een overzicht van de tarieven die worden gehanteerd voor SMS-berichten die je verstuurt. Voor elk bericht dat je via MSN Mobiel ontvangt betaal je € 0,25. Voor vragen over tarieven kun je terecht bij het telecombedrijf.

[ Voor 62% gewijzigd door ironx op 11-03-2003 17:21 . Reden: T-Mobile en kosten toegevoegd. ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 13:03
Heb het zelf een tijdje aangehad. maar heb het maar weer weggedaan ook. Als iedereen voor de minste domme opmerking een bericht naar je gsm gaat zitten sturen via msn, lopen die kosten tamelijk snel op :X

Verwijderd

ironx schreef op 11 maart 2003 @ 17:17:
[...]

Van de site van MSN Mobile:

MSN Mobile is geschikt voor: Hi, KPN Mobile, O2, DutchTone en T-Mobile (Ben).

Kosten:

Kosten: raadpleeg de voorwaarden en bepalingen van het telecombedrijf van je mobiele telefoon (of telefoonleverancier) voor een overzicht van de tarieven die worden gehanteerd voor SMS-berichten die je verstuurt. Voor elk bericht dat je via MSN Mobiel ontvangt betaal je € 0,25. Voor vragen over tarieven kun je terecht bij het telecombedrijf.
Dus dit betekend dat als iemand zijn 06 nummer in zichtbaar heeft op msn dan kan je em flink wat geld laten dokken? Ik heb er geen verstand van maar het lijkt me nogal aso en dus denk ik niet dat dit ook echt waar is... althans, wat Shadow hierboven zei is een voorbeeld van wat ik bedoel en dus zou het wel waar zijn...
Pagina: 1