Toon posts:

Tag&Rename bug? (ook: iPod)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds ik een iPod heb gebruik ik Tag&Rename voor de MP3 tag's. 8)
Ik heb het volgende probleem:
Als ik bijv. een aantal MP3's getagged heb en ze vervolgens naar de iPod gooi, ziet deze de ID3 tag niet :'( . Ook WinAmp ziet 'm niet, maar volgens Tag&Rename is alles voor elkaar :? . Als ik via WinAmp de tag edit, dan gaat het allemaal wel goed, maar dat is VEEL werk met honderden nummers :Z
Ik heb Tag&Rename 2.x en 3.x gebruikt, maar ik houd dezelfde klacht.
Soms gaat het echter ook wel goed, terwijl ik wel dezelfde acties doe.
iets doet Tag&Rename dus NIET lekker met de tags!

Iemand tips, of is dit een bug? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:01

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een bug iig niet, of hooguit omdat jij iets raars doet ;) Ik kan prima tagjes editten.

Weet je zeker dat je je tags ook write in Tag&Rename?

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Wilde gok: Je schrijft slechts een van de 2 versie van ID3, de andere bestaat nog en wint in Winamp en je iPod. Bijv. je schrijft alleen de ID3v2 tags, maar de iPod leest alleen ID3v1(.1) tags. Probeer anders evt. een ander progje zoals: MP3 Tag Studio (mijn favoriet!)

|_____vakje______|

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 22:27
er zit een bij het taggen zit er in dat schermpje hokje dat je even aan moet vinken zoiets van copy id3v1 from id3v2 ofzoiets, of save both id3v2 & id3v1 dat zal het probleem zijn.

een bug kan niet echt, het wordt over het algemeen geen bug genoemd als een programma zijn main functionaliteit niet uitvoerd, dan heet het programma nog gewoon niet werkend