Toon posts:

Stereo op Comp ???:?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren mijn Sony MHC-BX6AV gekocht, maar hoe sluit ik die aan op mijn comp?

:?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:21
AUX kabeltje kopen bij stereozaak

in je aux poort van je geluidskaart steken, en achter in je stereo droppen in de 2 aux gaatjes:)

moet je wel kijken welke stekkers erin moeten komen, heb een miskoop gedaan, verkeerde stekker:)

Verwijderd

Topicstarter
BEDANKT JOH!
Ik heb ook nog een subwoofer met 2 boxen erbij staan (300 watt totaal), kan ik die ook met zo'n stekkertje bij de woofer ingang aansluiten. Dan heb ik zo'n beetje... ff denken... 505 watt boxen. DAT NOEM IK SOUND!
*D:);):P:9~:98-)

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:30
Een beetje tweaker maakt ff zelf een kabeltje ,is makkelijker en goedkoper,en je kan zelf de lengte bepalen :)

Geplaatst door YNLK - zaterdag 18 november 2000 11:20

--------------------------------------------------------------------------------
BEDANKT JOH!
Ik heb ook nog een subwoofer met 2 boxen erbij staan (300 watt totaal), kan ik die ook met zo'n stekkertje bij de woofer ingang aansluiten. Dan heb ik zo'n beetje... ff denken... 505 watt boxen. DAT NOEM IK SOUND!

Als je subwoofer actief is wil het wel, maar met een pasiefe is het niet te doen;(

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 11:20 schreef YNLK het volgende:
BEDANKT JOH!
*D:);):P:9~:98-)
Misschien moet je eens de A/V FAQ lezen?

Verwijderd

Ik heb ook op mijn stereo

2 x 120 watt en 2 x 35 boven me.. Wel leuk geluid. Verder heb ik een sennheiser koptelefoon de 570... Dat is voor clanwars echt een must. Je hoort alles perfect en geluid is echt top niet normaal! Mjah kost je wel meer dan 200 piek maar dan heb je ook wat!
Pagina: 1