Mn sim kaart van mijn nokia 3310 is geblokkeerd na het 3 x foutief invoeren van de toegangscode. Goed, boeie, puk code erbij, invoeren en dan komt het: nu vraagt de telefoon om een nieuwe pincode, ik tik er een in, vervolgens vraagt de telefoon om bevestiging, en daarna krijg ik de melding: pincode onjuist, sim kaart geblokkeerd.... Wat doe ik fout?
je pin fout inrammen? :-P
mischien is het slim als je de helpdesk belt... <- uhm... dat is niet zown snuggere opmerking als je zegt 'mijn telefoon is geblokeerd'
mischien is het slim als je de helpdesk belt... <- uhm... dat is niet zown snuggere opmerking als je zegt 'mijn telefoon is geblokeerd'
[ Voor 76% gewijzigd door kieltju op 10-03-2003 22:27 ]
<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>
Weet je zeker dat hij om de bevestiging van de PIN-code vraagt en niet om de bevestiging van een-of-andere security-code ofzo?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
lama hangen, heb vodafone gebeld, en ze zeiden dat het bij hun een interne fout was waar ze helaas niets aan konden doen (jaja
) okeej, nieuwe simkaart gekoch voor 15 euro met 15 euro btg erop, vodafone de deur uit gekickt, en StonedKinG = weer blij
En daar laat je het bij zitten? Jouw leverancier heeft een fout gemaakt en door die fout kan jij je SIMkaart niet meer unlocken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En maak je zelf ook nog eens kosten (ik neem tenminste aan dat je nog beltegoed op die andere kaart had staan. Jij gaat wel heel makkelijk met je geld om, mag je ook nog wel wat naar mij overmakenpven schreef op 15 March 2003 @ 16:25:
En daar laat je het bij zitten? Jouw leverancier heeft een fout gemaakt en door die fout kan jij je SIMkaart niet meer unlocken?
Ceci n'est pas une signature!
Uh, het beltegoed op die oude kaart was 0,04 cent, en die nieuwe van tmobile heeft me 15 euro gekost met 15 euro btg, dit hele geintje heeft me dus wel 4 cent gekost. WAT BEN IK TOCH EEN ZIEKE VERSPILLER
Verwijderd
het kost je niet alleen 4 cent maar ook nog is een nieuw nummer.
als ik aan iedereen weer mijn nummer moet geven ben ik wel ff bezig
als ik aan iedereen weer mijn nummer moet geven ben ik wel ff bezig
Pagina: 1