Toon posts:

[Nfuse] Aanpassen standaard pagina.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

Ik heb een win2k server ingericht met Citrix Metaframe XP. Hierop is tevens Nfuse Classic geinstalleerd.

Is het (en zoja hoe?) mogelijk om de standaard Nfuse login pagina te veranderen.

Ik heb al geprobeerd om de pagina's in de wwwroot te bewerken maar het zijn allemaal .asp pagina's die hun data ergens vandaan halen :? (Kan niet herleiden waarvandaan).

Verder heb ik al overal gezocht (citrix.com google.com etc) en vindt overal cursus aanbiedingen die ingaan op het aanpassen van deze pagina, maar geen uitleg?

Verwijderd

c:\program files\citrix\nfuse\nfuse.txt

Alleen de tekst dan he. Voor kleurtjes en logo's enzo, kun je eens kijken wat ze hier gedaan hebben (in de source dan):
http://demoroom.citrix.com/citrix/nfuse17/login.asp

NFuse ROCKS :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 22:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:38:
c:\program files\citrix\nfuse\nfuse.txt

Alleen de tekst dan he. Voor kleurtjes en logo's enzo, kun je eens kijken wat ze hier gedaan hebben (in de source dan):
http://demoroom.citrix.com/citrix/nfuse17/login.asp

NFuse ROCKS :)
1) Helaas vind ik daar alleen een map web server extensions met een webextensie bestand erin!

2) GA ik nog ff checken!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 23:16:
Helaas vind ik daar alleen een map web server extensions met een webextensie bestand erin!
Hmmm. Citrix heeft vanaf versie 1.7 de naam veranderd van NFuse naar NFuse Classic, ivm de release van NFuse elite.

We praten toch wel over versie 1.7 he?, anders gelden er andere regels ja.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 23:34:
[...]

Hmmm. Citrix heeft vanaf versie 1.7 de naam veranderd van NFuse naar NFuse Classic, ivm de release van NFuse elite.

We praten toch wel over versie 1.7 he?, anders gelden er andere regels ja.
Yep, versie 1.7 vers van citrix.com gedowned!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gevonden in M(Systeemparitie):\WINNT\java\trustlib

Alleen staat in dit bestand "do not edit". Maar ik neem aan dat dit niet uitmaakt!
Als ik morgen op mijn werk ben ga ik het testen. Dan maak ik wel eerst een backup van die file en ga ik hem editten.

Alvast bedank!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 23:42:
Ik heb hem gevonden in M(Systeemparitie):\WINNT\java\trustlib
damn...dan zat ik verkeerd. Dan staat hij bij versie 1.8 (van de FR3 tech preview)op de plaats die ik zei.
Blijkbaar is dat stuk techniek van 1.6 en 1.7 hetzelfde gebeleven.

Succes ermee in elk geval

Verwijderd

Topicstarter
Het werkte in iedergeval! Nogmaals bedankt!
Pagina: 1