Toon posts:

Xvid films op z'n kop afgespeeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met een S3 super savage kaartje.
Als ik een film (xvid) afspeel is er geen probleem totdat ik bij (eigenschappen/instellingen/geavanceerd/display) er voor kies dat ik mijn tv-out ga gebruiken om een film op tv te kijken.

Ik heb al naar nieuwere drivers voor mijn kaartje gezocht maar mijn drivers zijn up-to-date, ook heb ik al verschillende xvid codecs geprobeerd.

Kan mij iemand helpen met dit probleem want alle films op de laptop kijken is echt geen pretje!! 8)7

thnx for helping _/-\o_

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

kijk even of je een programma'tje draait als DIVXG400 of VobSub. Daarin kun je dit aangeven (flip output)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ffdshow instelling?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
wat moet ik in ffdshow precies instellen dan?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[search=film op kop] :?

oh: films met Xvid op z'n kop !!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
dawuss schreef op 10 March 2003 @ 22:01:
kijk even of je een programma'tje draait als DIVXG400 of VobSub. Daarin kun je dit aangeven (flip output)
zo'n proggie als vobsub (welke ik zojuist geinstalleerd heb) draait dat altijd mee als ik een film bekijk?

dus de instellingen die ik daar doe hebben meteen effect of wat?

en tot slot : welke codecs/filters moet (kun) je tegelijk installeren want ik heb Nimo geprobeerd maar zonder echt succes

thnx

ps. films die ik dus op de laptop zelf kijk die draaien gewoon goed, maar dit probleem heb ik dus alleen als ik de tv-out aanswing!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 06:45 ]

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 06:43:

en tot slot : welke codecs/filters moet (kun) je tegelijk installeren want ik heb Nimo geprobeerd maar zonder echt succes
Nimo volt onder het hoofdstuk: Hoe verder je het raam open zet, hoe meer stof er binnen komt. Gebruik het MINIMALE aan codecs. Nimo geeft meer problemen dan dat het oplost. Het zou de eerste PC niet zijn die ik opnieuw moet installeren omdat verkeerd geinstalleerde codecs niet meer te verwijderen waren.

Kijk eens hier:
http://forum.inmatrix.com...53affff;act=ST;f=7;t=1217

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Pagina: 1