Toon posts:

[IE] knoppen weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ken iemand die een paar knoppen van zn standard buttons is kwijtgeraakt, in IE onder XP. ze zijn niet terug te halen via toolbars/aanpassen ofzo.

iemand bekend met dit probleem?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je verder geen info? Welke knoppen gaat het om, staan ze wel tussen het lijstje bij het aanpassen van je werkbalken? Als je een topic opent, is het voor ons wel zo makkelijk als je heel compleet bent. Zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart.
Niet toevallig een pijltje waar op gedrukt kan worden? Gecontroleer op virussen/spyware? :)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Ik weet niet of je de knoppen bedoelt waar dat rode bij staat, maar het is dus wel degelijk aan te passen:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scriptweb/1.PNG
EN
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/scriptweb/2.PNG

Verwijderd

Topicstarter
het was iig de back-knop, en nee, niet achter een pijltje :)
tenminste, voor zover ik weet, en ook geen spyware/virussen, heel onwaarschijnlijk tenminste..

sorry voor de onvolledigheid :o maar dit is ook het enige wat ik er van weet.. ik vraag dit voor iemand anders en ik vond het ook erg vaag klinken...

misschien dat iemand dit heel herkenbaar voorkomt (heel misschien :> ) en anders jammer, heb ik iig mn best gedaan ;)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:10
Probeer in ieder geval even een reïnstall van IE6... Zou het probleem misschien wel mee opgelost kunnen zijn.. (of al geprobeerd kan ook :P)

[ Voor 48% gewijzigd door danslo op 10-03-2003 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee.. is misschien de oplossing :) maar volgens mij heeft diegene geen IE6 install cd, of staat die op de xp home install cd? anyway, moet ik dat weer gaan uitleggen via de telefoon ;)

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
is die toolbar niet gewoon het scherm uitt geplaatst, laat ze zoeken naar hoekjes langs de schermranden.

Verwijderd

Topicstarter
neenee, de toolbar is zichtbaar, maar 1 of 2 knoppen niet..
we gaan maar voor de reinstall :)

thanx everyone _/-\o_
Pagina: 1