Ik heb sinds ik terug ben van vakantie wat problemen (vrees dat me broertje er achter zit). Als ik naar regedit ga of naar Configuratiescherm --> Beeldscherm krijg ik de melding zoals "Dit onderdeel is uitgeschakeld door de systeembeheerder". Ik ben administrator, heb de rechten gecontroleerd en gpedit.msc heb ik ook gecheckd. Daar in heb ik niks kunnen vinden over het weigeren van toegang, waar zou dit dan wel aan kunnen liggen?
dan hebben ze rechten over jou account gezet. Ga us lekker diep graven kan ook in registry zitten.
mutsje schreef op 11 March 2003 @ 09:00:
dan hebben ze rechten over jou account gezet. Ga us lekker diep graven kan ook in registry zitten.
offtopic:
Microsoft certified...
Microsoft certified...
Ik denk dat je goed zat met die policy editor. De melding klinkt er wel naar. Als het een rechtenkwestie was, zou het iets in de trant van Access Denied zijn.
Zit je in een domein en krijg je daar misschien een policy van opgelegd?
Nog een leuk truukje: administrator account renamen en een gewoon account aanmaken dat administrator heet ...
Misschien gewoon een kwestie van je broertje strak aan de tand voelen?
sorry voor de kick maar ik zit dus nu ook met deze probleem alleen zit was het mijn neefje die zat te klooien met een van de andere vieze site, nu is mijn startpagina een van site en ik kan het niet veranderen bij internetopties (die stukje is gewoon grijs) en via regedit kan ik het ook niet veranderen omdat het geblokkeerd is terwijl ik zelf een account heb met admin rechten. met de echte admin account heb ik daar geen hoewel geen probleem mee.
Dit is een typische spyware vraag - begin eventjes met in Software Algemeen de FAQ door te lezen over Spyware - kom je er dan nog niet uit, open dan gerust een nieuw topic
Dit topic is gesloten.
![]()