Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Mini Laptopje

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede casemodders,

mijn nieuwe project, een mini pc. hiervoor heb ik nodig:

*Mini plastic kastje
*mini-itx mobo Die ga ik volgende week bestellen
*Kleuren lcd schermPJE
*Een heel klein toetsenbordje

Ik heb namelijk wel eens van die kleine kleuren lcd schermpje voorbij zien komen (van ongeveer 15 cm bij 12 ofzo) maar ik zou niet weten waar ik ze kan kopen, deze wil ik gewoon gebruiken om windows te zien, ik heb plaatjes gezien waar ze dat op gedaan hadden. verder moet het er gaan uit zien als een laptop, gewoon dat lcdtje uitklappen en pc'en maar. een cd rom hoeft er niet in want ik ben dan van plan om gewoon alles via de LAN aansluiting erop te zetten. Kan iemand me hiermee op weg helpen of vertellen waar ik die onderdelen kan kopen? ik hoor het wel...

Verwijderd

Je kan zo'n spelcomputer LCD nemen, maar die zijn niet echt geschikt voor windows.. wel heel goed voor video en dat soort dingen...

Go waste my traffic ;)
http://www.xs4all.nl/~xwizz/TFTmod/lcdsession
http://www.xs4all.nl/~xwizz/TFTmod/

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:52:
Hey mede casemodders,

mijn nieuwe project, een mini pc. hiervoor heb ik nodig:

*Mini plastic kastje
*mini-itx mobo Die ga ik volgende week bestellen
*Kleuren lcd schermPJE
*Een heel klein toetsenbordje

Ik heb namelijk wel eens van die kleine kleuren lcd schermpje voorbij zien komen (van ongeveer 15 cm bij 12 ofzo) maar ik zou niet weten waar ik ze kan kopen, deze wil ik gewoon gebruiken om windows te zien, ik heb plaatjes gezien waar ze dat op gedaan hadden. verder moet het er gaan uit zien als een laptop, gewoon dat lcdtje uitklappen en pc'en maar. een cd rom hoeft er niet in want ik ben dan van plan om gewoon alles via de LAN aansluiting erop te zetten. Kan iemand me hiermee op weg helpen of vertellen waar ik die onderdelen kan kopen? ik hoor het wel...
Wat voor voeding had je in gedachten? Gewoon ATX in een aparte behuizing?

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar zat ik al over te denken...hebben ze ook niet van die mini voedinkjes?

• Notehoutelade
  • Niet online
Ik zag op de site van dedicated een atx voeding voor ong 40 euro, die gevoed moest worden met 12 volt. Zal dezelfde zijn als in een procase kastje, denk ik. Is misschien wel wat. Ik was er zelf aan het denken voor in de auto.

Maar dat lc scherm hierboven is wel mooi :)

Waar haal je dat en voor hoeveel?

[ Voor 17% gewijzigd door Notehoutelade op 10-03-2003 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe groot is die voeding precies? en heb je er een pic van?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 21:07 ]

• Notehoutelade
  • Niet online
Ik meende dit ding : Procase CP26PWR. Moet je even zoeken tussen behuizingen op www.dedicated.nl

Maar als ik op de foto kijk, lijkt het net de hele kast?

Verwijderd

Check eens www.mini-itx.com daar staat veel. Ook over een bijpassende voeding.

Schempies hebben ze bij de lokale boer of via postorder, maar verwacht niet dat ze goedkoop zijn...

Toetsenboardjes kan je gewoon een standaard laptop-keyboard voor pakken die gaan meestal gewoon via PS/2, maar wel ff van te voren checken.

Verwijderd

Topicstarter
en waar verkopen ze die standaard laptop keybords? btw hij moet eigenlijk niet breder zijn dan 19 cm ong.

Verwijderd

Je hebt van die opvouwbare toetsenborden als accesoire bij een PDA is hier misschien wat mee te doen?

Verwijderd

Topicstarter
mischien, maar waar zijn ze te koop?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Mediamarkt kan je iig van die "rubberen" keyb's kopen, of ze fijn zijn is weer een ander verhaal..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:55

Brothar

meester

bedien de pc niet met een keyboard, maar met een IR-bediening.
Is als topic hier bij tweakers langsgekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Brothar op 10-03-2003 22:19 ]

eagle

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Arik, check je mail. Het is de bedoeling dat je eerst zelf je best doet antwoorden te vinden voordat je op GoT post.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.