Topper Oldschool game - Syndicate !

Pagina: 1
Acties:

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
Laatst even Syndicate (van Bullfrog) gehaald 'ergens vandaan' en wou 'em even spelen onder Windows 2000.
Alleen stuurde het spel me na een paar seconde weer terug naar Windows....

Weet iemand hoe ik deze toendertijd SUPERstoere spel weer aan de praat kan krijgen ? :)

thanks

[ Voor 7% gewijzigd door ZOMERZON op 10-03-2003 20:50 ]

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat meer info plz over je systeem en op het punt dat het spel weer terug naar windows ging. Was het tijdens de installatie of tijdens het spel opstarten, anders kan je even een andere compatabiliteit proberen.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
Spel installeren ging goed.... alleen als ik het spel opstart dan doet hij 'dat'.
Hij laat de intro zien, en daarna het menu v.h. spel.
Je zou dus denken dat 'ie bij het menu vast loopt , maar het lijkt alsof hij het maar 5 sec. doet...... want als ik heel snel die menu omzeil dan kickt 'ie me later er alsnog uit....

Het gaat denk ik niet om mijn systeem dat 'ie zo gaat doen, maar eerder de stabiliteit van het spel zelf denk ik.
Windows 2000 is namelijk ook niet echt Dos based zeg maar en in de tijd dat Syndicate een hit was , speelde je 'em in DOS.

Je zou zeggen dat je gewoon een bootdisk erin knalt en vanaf dos dan het spel opstart, maar dan kom je erachter dat de HD ntfs is geformateerd ;) dus dat schiet ook niet op.

Is het mogelijk om zo'n full dos-based game nog normaal in Windows 2000 te starten ?

Om toch maar even alles op tafel te gooien , hier een korte spec. list.
- AMD athlon xp 1800+
- Epox 8k5a2+ mobo
- 512 mb pc2700 ddr
- Asus Geforce 4 ti4200s
- Pinneacle PCTV pro
- Creative sb Live platinum

[ Voor 15% gewijzigd door ZOMERZON op 10-03-2003 21:07 ]

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 17:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik vrees dat je hiervoor toch echt een DOS systeempje moet bouwen, of een Win9x bak. Ik heb zelf Syndicate en Syndicate Wars hier. Syndicate moet onder puur DOS, Wars kan onder Win9x

Wel een tof spel was dat zeg. Vooral met die Persuadatron. 900 mensen persuaden, en die in 1 auto stoppen... Dan lekker uitstappen en die auto aan puin schieten })

[ Voor 32% gewijzigd door SandsOfArrakis op 10-03-2003 21:10 ]

He who controls the Spice, controls the Universe.

• ZOMERZON

ZOMERZON

Topicstarter
hahaha..... KIJK KIJK ! :D die laser en flamethrower waren ook wel cool ;) of gewoon die dikke miniguns :D

wel jammer dat 'iie niet meer draait onder win2k :( oh well......

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
_o_ Geweldig spel, ik speelde het altijd op m'n PowerMac op een een CD die ook PC-CD Compitable is/was. Jammer dat ik de cd kwijt ben met honderden andere toptitels, zoals Day Of The Tentacle, Full Throttle en het matige 'In 80 days around the world' :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Dit mag ook wel naar SPV :)

There is no magic.

Pagina: 1