Hoi,
Ik ben bezig met een website en nu heb ik dus een probleem. Ik heb in de Body een achtergrond
en ik heb in een tabel een achtergrond
Nu is mijn probleem dat als de pagina langer wordt dat die dan gaat scrollen. en dan gaat dus de achtergrond in de table ook scrollen en dan is de site niet meer zoals die hoort te zijn.
Wat kan ik hier nu aan doen. Ik kan niet simpel weg de body de background geven die de tabel nu heeft en dan de tabel de background geven die de body nu heeft want dan zou de verkeerde background boven aan staan en dan zie je hoofd.gif niet meer.
Is het misschien mogelijk dat je 2 backgrounds in 1 body stopt??
als je het wil zien het test adres is www.houtenschoentje.nl/broek1/
Alvast bedankt voor een mogelijke oplossing.
Ik ben bezig met een website en nu heb ik dus een probleem. Ik heb in de Body een achtergrond
code:
1
| <BODY bgColor=#E2E2E2 style="background: url(./images/bgcontent.gif)"> |
en ik heb in een tabel een achtergrond
code:
1
| <table border="0" style="background: url(./images/hoofd.gif) no-repeat"> |
Nu is mijn probleem dat als de pagina langer wordt dat die dan gaat scrollen. en dan gaat dus de achtergrond in de table ook scrollen en dan is de site niet meer zoals die hoort te zijn.
Wat kan ik hier nu aan doen. Ik kan niet simpel weg de body de background geven die de tabel nu heeft en dan de tabel de background geven die de body nu heeft want dan zou de verkeerde background boven aan staan en dan zie je hoofd.gif niet meer.
Is het misschien mogelijk dat je 2 backgrounds in 1 body stopt??
als je het wil zien het test adres is www.houtenschoentje.nl/broek1/
Alvast bedankt voor een mogelijke oplossing.