Ik heb sinds kort een Audigy 1394 geluidskaart van Creative. Nu zit ik met het probleem dat de Line-in niet gedecteerd wordt door verschillende programma's die externe audio opnemen. Ik heb wel continu geluid van m'n externe audiobron door m'n Line-in, maar dat blijft, ook als het geluid gemuted wordt in een programma. Op die manier kan ik echter geen opname's maken van een externe audiobron en als, via veel omwegen en trukskes er toch een opname kan gemaakt worden, is de kwaliteit van het geluid bedenkelijk.
Ik heb reeds alle mogelijke combinaties geprobeerd, zowel in de Windows volumeregeling, als in de surroundmixer van Creative waar trouwens ook geen Line-in staat, maar "Analoge mix (Line/Cd/Aux/TAD/Pc)".
Heeft iemand dit ook voor gehad en is het probleem op te lossen, eventueel via andere drivers ofzo ?
Luvan
Ik heb reeds alle mogelijke combinaties geprobeerd, zowel in de Windows volumeregeling, als in de surroundmixer van Creative waar trouwens ook geen Line-in staat, maar "Analoge mix (Line/Cd/Aux/TAD/Pc)".
Heeft iemand dit ook voor gehad en is het probleem op te lossen, eventueel via andere drivers ofzo ?
Luvan