Toon posts:

[C++/Delphi] en music converter schrijven!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke dit is het probleem, er zijn een aantal games waarvan ik de muziek ervan wil rippen/converteren. Voor PC games gebruik ik GAP maar deze kan geen files lezen van de Playstation 2, (gebruikt natuurlijk een iegen standaard) er zijn wel convertes beschikbaar maar ook deze kan niet alle formaten aan.

Ik wil dus (proberen) om een iegen converter te schrijven, ik wete alleen niet zo goed waar ik moet starten. Miscchien met een soort *.raw player waarbij ik de volgende gegevens iig kan instellen

Frequency
bit
Interleave
channels

(heb ik dus van een adere converter)

Misschien iemand een idee of richtlijn?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Hmmm.. misschien ff aan een meer rechten-georienteerd persoon als zeef voorleggen :)
Ik kan me voorstellen dat je copyright schendt, als je software gaat ontleden om er muziek uit te halen. En of je die software dan gekocht hebt of niet, is denk ik niet eens belangrijk.

Move naar CA of GTC wellicht?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Dicht voor overleg.

https://fgheysels.github.io/

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Topic staan we niet toe om de volgende redenen:

• De muziek van een game is copyrighted, en mag je dus niet zomaar rippen.
Lees de algemene FAQ over licentie- en copyright schendingen

• Het decompileren of rippen van delen executables is ook verboden, gezien de code copyrighted is, naast intellectueel eigendom van de maker van de software.
Zie dit stuk in de P&W faq.

edit:

Lees er ook even de eula van je playstation op na.

[ Voor 6% gewijzigd door drm op 11-03-2003 10:06 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.