HK-ban

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
Ik heb gisteren onterecht(vind ik ) een 24-uurs ban gekregen in de hk ...

ik mocht pas na 3 uur terug mailen dat ik er weer in wilde ..

ik heb dat 2 minuten NA 3 uur gedaan .. en nu nogsteeds geen bericht gehad van diegene die mij een ban heeft gegeven .. moet ik nu wachten op ZIJN antwoord of kan het zo in z'n algemeen ofzow

(jah ik ben n00b op gebied van bans (ik baal er ook van dat ik er een gekregen heb (nieteens mijn schuld)))

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke mening: Je hebt nog mazzel dat het een 24-uurs ban is. De regels in de nieuwe HK zullen best nog een poosje behoorlijk streng worden gehandhaaft, en terecht!

Mail anders de mod in kwestie nog een keer, en doe dat vooral op een vriendelijk toon. De kans dat hij/zij dan uit de stoel komt om je weer toegang te geven is dan een stuk groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Moet dit niet in S&M of niet met een gewoon mailtje naar de crew.. ze zullen er vast wel een reden voor hebben :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:52

MWAD

Morron With A Dress

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:48:
Persoonlijke mening: Je hebt nog mazzel dat het een 24-uurs ban is. De regels in de nieuwe HK zullen best nog een poosje behoorlijk streng worden gehandhaaft, en terecht!

Mail anders de mod in kwestie nog een keer, en doe dat vooral op een vriendelijk toon. De kans dat hij/zij dan uit de stoel komt om je weer toegang te geven is dan een stuk groter ;)
jah heb ik dus gedaan(1 mailtje) en daarbij ook nog vriendelijk gevraagd voor een beetje meer duidelijkheid

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:23
Dat ga je even op IRC of je stuurd een mailtje naar een andere mod. Maar misschien willen ze je niet meer hebben in de hk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar even op de moderator. Deze kan je het beste unbannen :)
En voor klachten over moderaties kun je het beste bij de bemiddelaar terecht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.