As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Wou je zeggen dat dat ook geldt als je zelf die scanner heb gemold?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
Wie niet waagt wie niet wint, er is toch geen optische uiterlijke schade. Kijk, als je eigenhandig de scannerklep o.id. er lekker vanaf ragt, dan is het duidelijk..... dit volgens mij niet, dus ik zou eerst maar met HP gaan bellen.
als je de goede procedure hebt gevolgd met de firmware van de HP-site heb jij toch niks fout gedaan maar de scanner werkt niet meer. FF bellen met HP-Helpdesk?Ballebek schreef op 10 March 2003 @ 22:55:
Wou je zeggen dat dat ook geldt als je zelf die scanner heb gemold?
edit:
net iets te laat met de helpdesk
net iets te laat met de helpdesk
[ Voor 8% gewijzigd door thejoker80 op 10-03-2003 22:57 ]
Hmm... Me geen fan van de helpdesk van HP; ze zeuren altijd over modelnummers, serienummers, zit de stekker er goed in blablabla.
Maar dan gaan we maar is bellen.
Ben wel al iets verder, flashprogramma ziet wel de scanner, maar komt niet verder dan "Saving current Firmware" Als ik dat nou zou kunnen omzijlen dat ie gelijk de nieuwe rom erin perst...
Maar dan gaan we maar is bellen.
Ben wel al iets verder, flashprogramma ziet wel de scanner, maar komt niet verder dan "Saving current Firmware" Als ik dat nou zou kunnen omzijlen dat ie gelijk de nieuwe rom erin perst...
Pagina: 1