[HP 5470c] FireWare upgraden = niet goed gegaan :(

Pagina: 1
Acties:

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-07 18:01
Een vriend van mij met een HP5470C scanner dacht zoiets van: "Met een nieuwe firmware zal die het vast nog beter doen"
Nou heeft ie de firmware gedownload bij HP en probeerde de scanner te flashen.
Nu is het niet helemaal goed gegaan; de PC is blijven hangen en het enige wat je op de scanner ziet is op het LCD schermpje dat aan de linkerkant 8 karakters branden en daarna 8 niet. Ook het powerlampje brandt, maar je kan hem niet uitzetten.

Iemand een idee hoe ik die scanner kan redden? Hij heeft um nog niet zo lang en hij is een arme student ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

HP onsite garantie :?

• Uberprutser
Wou je zeggen dat dat ook geldt als je zelf die scanner heb gemold?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Wie niet waagt wie niet wint, er is toch geen optische uiterlijke schade. Kijk, als je eigenhandig de scannerklep o.id. er lekker vanaf ragt, dan is het duidelijk..... dit volgens mij niet, dus ik zou eerst maar met HP gaan bellen.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ballebek schreef op 10 March 2003 @ 22:55:
Wou je zeggen dat dat ook geldt als je zelf die scanner heb gemold?
als je de goede procedure hebt gevolgd met de firmware van de HP-site heb jij toch niks fout gedaan maar de scanner werkt niet meer. FF bellen met HP-Helpdesk?

edit:

net iets te laat met de helpdesk

[ Voor 8% gewijzigd door thejoker80 op 10-03-2003 22:57 ]

• Uberprutser
Hmm... Me geen fan van de helpdesk van HP; ze zeuren altijd over modelnummers, serienummers, zit de stekker er goed in blablabla.
Maar dan gaan we maar is bellen.

Ben wel al iets verder, flashprogramma ziet wel de scanner, maar komt niet verder dan "Saving current Firmware" Als ik dat nou zou kunnen omzijlen dat ie gelijk de nieuwe rom erin perst...

Pagina: 1